اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

تشکیل قرارگاه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تشکیل قرارگاه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

تشکیل قرارگاه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با موضوع پیشگیری از حرمت‌شکنی مهمانی ماه خدا و همچنین ایمن‌سازی و سالم‌سازی پارک‌ها و سواحل گیلان با اشاره به تشکیل کارگروه‌های حراست از حقوق شهروندی اظهار کرد: کمیته‌های حراست از حقوق شهروندی، مقابله با گروه‌های انحرافی، ازدواج آسان، فرهنگی و آموزشی برای مقابله با گروه‌های انحرافی و ... در استانداری گیلان تشکیل شده است.

وی به فعالیت‌های مختلف در مسائل فرهنگی در گیلان اشاره کرد و افزود: قرارگاه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در استان تشکیل شده است.

رضوانی با بیان اینکه مصادیق ناهنجاری‌ها در قرارگاه مذکور مشخص می‌شود، تصریح کرد: لباس‌هایی که برجستگی‌های بدن در آن پیداست از مصادیق ناهنجاری‌ها و بد پوششی محسوب می‌شود.

این مسئول بر برخورد با ناهنجاری‌ها در تالارهای عروسی تاکید کرد و گفت: سالن‌های عروسی باید ساماندهی شوند ضمن اینکه در بعضی موارد چاره‌ای جز مقابله نداریم.

دبیر شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی دادگستری گیلان نیز در جلسه مذکور بیان کرد: سال گذشته طرح پیشگیری از سرقت احشام روستائیان در استان انجام شده و نتیجه فعالیت‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.

احمدعلی عظیمی به اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم در بقاع متبرکه و مناطق گردشگری گیلان اشاره کرد و افزود: طرح ساماندهی شرکت‌های خصوصی و دکه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به عدم موفقیت در اجرای طرح پیشگیری از انحراف‌های اجتماعی و ساماندهی تالارهای عروسی تصریح کرد: از اختلاط زن و مرد در تالارهای عروسی باید جلوگیری شود.

عظیمی ارائه راهکارهای پیشگیری از مزاحمت‌های تلفن ثابت و همراه را از جمله اقدام‌ها در سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: پیشگیری از گسست خانواده در حال انجام است.

دبیر شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی گیلان وضعیت طلاق در بعضی از شهرستان‌ها را بالا دانست و بیان کرد: برگزاری همایش حبس‌زدایی و کیفرزدایی از دیگر اقدام‌ها در دادگستری گیلان است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول