اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

رعایت هنجارها موجب امنیت در استان زنجان شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: اگر استان زنجان به لحاظ امنیت در زمره چهار استان برتر کشور محسوب می‌شود به دلیل رعایت هنجارهای جامعه است.

رعایت هنجارها موجب امنیت در استان زنجان شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جشنواره شهروند برتر استان زنجان، اظهار داشت: جشنواره شهروند برتر در راستای قدرشناسی و قدردانی از شهروندان برتر استان زنجان برگزار شده است. 
وی با بیان اینکه شهروند برتر کار بسیار خوب و قابل توجه انجام داده که این کار شایسته جای تقدیر دارد، افزود: شهروندان برگزیده نمونه کوچکی از شهروندان برگزیده ولایی، انقلابی، وظیفه شناس، حسینی و آرمانی استان زنجان هستند. 
استاندار زنجان ادامه داد: خداوند متعال همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را در اختیار بندگان خود قرار داده که این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در جامعه بشری یکسان است و هیچ تفاوتی بین انسان‌ها نیست.
وی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های جوامع در اختیار بشر قرار گرفته و بشر می‌تواند این ظرفیت‌ها را در راستای توسعه جامعه به کار گیرد. 
رئوفی‌نژاد بیان داشت: برخی جوامع از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در راستای توسعه خود استفاده کرد و برخی نیز با داشتن ظرفیت‌هایی بیش از سایر جوامع، از این فرصت‌ها استفاده نکرده‌اند. 
وی یادآور شد: در جوامع بشری افراد وظایفی دارند که با حمیت، انگیزه، ایمان، همیاری، تعاون و دستگیری در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش می‌کنند. 
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان هنجارهای اجتماعی در جوامع مشاهده می‌شود، هر چه ملموس‌تر باشد، بیشتر جوامع را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 
وی بیان داشت: اگر در جامعه‌ای ناهنجاری‌ها رواج یافته و در جای جای آن جامعه، از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده نشود آن جامعه به سوی توسعه و پیشرفت نمی‌رود. 
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه رعایت هنجارها وظیفه شهروندان برگزیده است، افزود: اگر استان زنجان در زمره چهار استان برتر کشور محسوب می‌شود، به دلیل رعایت هنجارهای جامعه است. 
وی گفت: امیدواریم همه شهروندان با تعصب، حمیت، عمل به وظیفه اجتماعی و انگیزه‌ای الهی در راستای توسعه استان گام برداشته و شاهد رعایت هنجارهای اجتماعی از سوی همه افراد جامعه باشیم. 
استاندار زنجان با بیان اینکه نیروی انتظامی بدون مردم کاره‌ای نیست، یادآور شد: تعامل بین مردم و پلیس و پلیس با مردم موجب ایجاد نظم و رعایت هنجارهای جامعه می‌شود. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول