اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

فعالیت 150 حافظ قرآن در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از فعالیت 150 حافظ قرآن در شهرستان جم خبر داد.

فعالیت 150 حافظ قرآن در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های مهمی است که تبلیغات اسلامی شهرستان جم به طور خاص به آن توجه داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: در شهرستان جم از فعالیت‌های قرآنی استقبال خوبی شده و این برنامه‌ها در تمام ایام سال ادامه خواهند یافت.

سادات بیان داشت: حفظ قرآن یکی از برنامه‌هایی است که در قالب فعالیت‌های قرآنی در دستور کار مراکز قرآنی قرار دارد و برنامه‌ریزی‌های خود را در این راستا منعطف کرده‌ایم.

وی از فعالیت 150 حافظ قرآن در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: با اعلام اتحادیه مراکز قرآنی مبنی بر برگزاری کلاس‌های حفظ در مراکز قرآنی، ثبت‌نام از متقاضیان حفظ جزء 30 در مراکز قرآنی انجام شد و بیش از 150 نفر تاکنون در این کلاس‌ها نام‌نویسی کرده‌اند که امیدوار هستیم این تعداد باز هم بیشتر شود.

این مسئول یادآور شد: این کلاس‌ها در ایام تابستان و قالب کلاس‌های اوقات فراغت در شهرستان جم در حال برگزاری هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم عنوان کرد: به نفراتی که بتوانند موفق به حفظ جزء 30 شوند گواهی پایان دوره تعلق خواهد گرفت و جوایزی نیز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته مسابقه نورالهدی در سطح کشور برگزار می‌شود که در شهرستان جم نیز ثبت‌نام از متقاضیان آغاز شده است.

سادات ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال حداقل 250 نفر در شهرستان جم ثبت‌نام کنند که در مقایسه با سال گذشته رشد 200 درصدی خواهد داشت.

وی گفت: به منظور افزایش تعداد شرکت‌کنندگان به مراکز قرآنی ابلاغ شده که هر کدام حداقل 30 نفر ثبت‌نامی داشته باشند تا آمار شرکت‌کنندگان افزایش یابد.

سادات ادامه داد: زمان ثبت‌نام تا اواخر تابستان است و آزمون در آبان ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقه در دو بخش تفسیر یک جز (جزء 15) و تفسیر سه جزء (جزء های 15،16 و 17) برگزار خواهد شد که هر متقاضی می‌تواند در یکی از دو رشته ثبت‌نام کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم  گفت: ثبت‌نام متقاضیان به صورت اینترنتی است و افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند با تحویل مدارک مورد نیاز در اداره ثبت‌نام خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول