اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در بویین زهرا گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ تولیدات فرهنگی و مذهبی صبح امروز در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در بویین زهرا گشایش یافت

علی زارعی صبح امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه بزرگ عرضه کتب و محصولات فرهنگی و هنری در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به برپایی نمایشگاه در بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: در این نمایشگاه قرار است محصولات و آثار فرهنگی و دینی مختلفی در بخش‌های مختلف، نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآنی، ادعیه، آثار و برکات روزه‌داری، نشریات و رساله‌های معتبر برای بازدید و خرید شهروندان به نمایش گذاشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه غرفه عفاف و دستاورد‌های حجاب از غرفه‌های ویژه این نمایشگاه فرهنگی و هنری است، افزود: در این غرفه آخرین مقالات، کتب و دستاورد‌های کشور در حوزه تربیت‌دینی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه همچنین بیش از یک‌هزار و 500 عنوان کتاب و نشریات در حوزه‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عرضه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به لزوم توجه دائم نهاد‌های فرهنگی به امر بسیار مهم ترویج کتابخوانی در جامعه این بخش از نمایشگاه با ظرافت و توجه بسیار ویژه‌ای با همت اداره آموزش و پرورش و کانون‌های مساجد دایر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه تمام محصولات فرهنگی و هنری ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصد به شهروندان و دانشجویان عرضه می‌شود، اعلام کرد: تعامل و همکاری نهاد‌های مختلفی مانند ستاد نماز جمعه شهرستان بویین ‌زهرا، معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان، واحد قرآن و عترت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و مؤسسه قرآنی نورالثقلین شهرستان بویین زهرا و نیز مؤسسه انتشاراتی منجی استان قم در امر برپایی نمایشگاه قابل تقدیر است.

زارعی با بیان اینکه این نمایشگاه از نهم تا پایان مردادماه در این شهرستان برقرار است، ابراز کرد: امیدواریم که با برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و مراسماتی عرصه‌ای ارزشمند برای گرایش هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به‌سوی عرصه‌های فرهنگی و اسلامی فراهم شده و تعالیم دینی و الهی هرچه وسیع‌تر در بین اقشار جوانان و دانشجویان رواج پیدا کند.

وی در خاتمه با قدردانی از نهاد‌ها و کانون‌های فرهنگی این شهرستان در بخش‌های رامند، شال و دشتابی خاطرنشان کرد: تلاش برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ و هنر دینی همواره باید سرلوحه فعالیت‌ها و وظایف مسئولان و مدیران فرهنگی در کشور قرار داشته باشد.

گفتنی است اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا نیز با برپایی چهار غرفه در این نمایشگاه حضور دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول