اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره اوقاف گناباد

طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در 3 گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ویژه خواهران و برادران توسط اداره اوقاف در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در گناباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ظهر امروز نمایشگاه علوم و هنرهای قرآنی رمضان 91 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد افتتاح شد.

نمایشگاه علوم و هنرهای قرآنی رمضان 91 شامل غرفه‌های موسسات فرهنگی قرآن و عترت تحت پوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد، غرفه فعالیت‌ها و محصولات قرآنی و مدارس قران، امام خمینی(ره) و الزهرا(ع) زیرپوشش آموزش و پرورش گناباد است.

از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه غرفه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بود که از نکات قابل توجه در این غرفه وجود قران کتابت شده توسط 400 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بود.

غرفه کانون پرورش فکری شامل برنامه‌های قصه‌گویی پیامبران در هر شب ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه دعاهای کودکان در ماه مبارک رمضان و غرفه تبلیغ چهره به چهره پاسخگویی به شبهات دینی از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه بود.

مسئول غرفه اداره اوقاف و امور خیریه گناباد در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: قرآن‌های خطی قدیمی با قرآن‌های جدید توسط اداره اوقاف و امور خیریه گناباد تعویض می‌شود.

وی افزود: طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قران کریم در 3 گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ویژه خواهران و برادران توسط اداره اوقاف در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه برگزار می‌شود که تاکنون 400نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این طرح به مدت 7 ماه تا اول اسفند ماه ادامه دارد و در انتها با اعطای گواهینامه رسمی و اهدا جوایز نفیس به قید قرعه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول