اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

آمادگی سامانه 1517 استاندارد برای رسیدگی به شکایات مردمی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان از آمادگی سامانه 1517 برای رسیدگی به شکایات مردمی در قالب کالاهای مشمول استاندارد اجباری خبر داد.

آمادگی سامانه 1517 استاندارد برای رسیدگی به شکایات مردمی

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اقداماتی که اداره کل استاندارد در رابطه با نظارت بر واحدهای تولیدی و واحدهای عرضه محصولات می‌کند، محدود به ایام ماه مبارک رمضان نبوده و در طول سال اقدام به نظارت به کالاها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از کالاهای مورد نظر و نظارت اداره کل استاندارد در ماه رمضان کالاهای لبنی است، افزود: در این زمینه اداره کل استاندارد به صورت مستقیم اقدام به بازرسی از کارخانه‌ها می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان زنجان همچنین با اشاره به نظارت اداره کل استاندارد بر کارخانجات آردسازی افزود: در مجموع اداره کل استاندارد استان زنجان اقدام به نظارت و استاندارد سازی کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری هستند، می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت سامانه جامع 1517 برای رسیدگی به شکایات مردمی اضافه کرد: رسیدگی به شکایات مردمی منوط به کالاهایی است که مشمول استاندارد اجباری هستند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول