اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پلیس

سارقان خودرو در ملکان ناکام ماندند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی گفت: ماموران انتظامی شهرستان ملکان موفق شدند دو نفر سارق خودروی سواری را در حال تخریب درب خودرو دستگیر کنند.

سارقان خودرو در ملکان ناکام ماندند

صمد فرامرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: عوامل گشت پاسگاه لیلان در حین گشت‌زنی در "لیلان" جلوی مسجد جامع به دو نفر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت که در حال تخریب و باز کردن درب یک دستگاه سواری پیکان بودند، برخورد کردند.

وی ادامه داد: سارقان با مشاهده ماموران متواری شده اما در تعقیب و گریز موتورسیکلت هوندا، توقیف شد و این در حالی بود که ترک‌نشین متواری شد و راکب به هویت "م ـ ع" دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی گقت: فرد دستگیر شده اعلام داشت شخص متواری شده به نام "ر ـ ط" ساکن بخش لیلان است که تلاش در زمینه دستگیری نامبرده ادامه دارد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با هوشیاری ماموران سرقت نافرجام ماند و فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی با هشدار به مخلان امنیت جامعه اظهار کرد: پلیس با آمادگی کامل تحرکات برهم‌زنندگان امنیت مردم و جامعه را زیر نظر داشته و اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو و خودکامه آسایش مردم را مورد تهدید قرار دهند.

وی در ادامه از خانواده‌ها خواست ضمن هوشیاری و دقت در رفت و آمد فرزندان خود، موارد مشکوک را با پلیس 110 در میان بگذارند تا قبل از هر اقدامی نیروی انتظامی موارد را مورد بررسی قرار داده و برخورد کند.

معاون اجتماعی پلیس استان آذربایجان‌شرقی، مشارکت‌های مردمی را عاملی مهم در برقراری نظم و انضباط اجتماعی عنوان کرد و خواهان همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول