اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک سال

سارقان احشام ماسال دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی ماسال از کشف 15 رٱس دام مسروقه و دستگیری سارقان آن پس از یک سال در این شهرستان خبر داد.

سارقان احشام ماسال دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری سارقان دام در ماسال اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با پیگیری و تلاش بدون وقفه و با همکاری فرد مال‌باخته با گذشت یک سال، موفق به دستگیری سارقان و کشف 15 رأس احشام مسروقه شدند.

وی در تشریح ماجرای کشف دام‌های مسروقه، افزود: کارآگاهان آگاهی با همکاری فرد مال‌باخته، سارقان 28 ساله و 25 ساله که هر بار برای چرانیدن احشام به حوزه استحفاظی ماسال وارد می‌شدند و با احساس خطر به حوزه شهرستان خلخال فرار می‌کردند را شناسایی کردند.

این مسئول، با بیان اینکه پلیس با دستگیری سارقان موفق به کشف 15 رٱس دام سرقتی شد، ابراز کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در جریان تحقیقات پلیسی و استناد به شواهد موجود، به سرقت احشام اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، به دامداران توصیه کرد برای پیشگیری از سرقت احشام از رها کردن احشام در جنگل بدون مراقبت خودداری کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول