اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 8 سارق با 43 فقره سرقت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 8 سارق با 43 فقره سرقت در قزوین خبر داد.

دستگیری 8 سارق با 43 فقره سرقت

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل طی چند ماه گذشته در شهر قزوین، کارآگاهان ویژه اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قزوین با تحقیقات فنی 2 سارق حرفه‌ای سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: این سارقان در بازجویی پلیس به 25 فقره سرقت منزل اعتراف کرده و با راهنمایی آنان 8 مال‌خر اموال سرقتی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در این اقدام پلیس، مقادیری از اموال سرقتی از مال‌خران کشف و به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

جعفری‌نسب افزود: مأموران با دستگیری 3 سارق اتومبیل، موفق به کشف 2 مورد سرقت خودرو و یک فقره گاوصندوق حاوی 15 میلیون تومان وجه نقد از یک منزل مسکونی شدند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین یک سارق انباری منازل توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز دستگیر شد و کشف 7 فقره از این نوع سرقت نیز از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته بود.

وی بیان کرد: در اقدامی دیگر مأموران انتظامی شهرستان البرز با دستگیری یک سارق سیم برق، چهار مورد از این نوع سرقت را نیز کشف کردند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قزوین نیز یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگیر شد که متهم تاکنون به 4 مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در این شهرستان اعتراف کرده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول