اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

دستگیری سارقان منازل و لوازم خودرو در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایحان‌غربی گفت: ماموران نیروی انتظامی دو سارق منازل و لوازم داخل خودرو را در مدت 48 ساعت گذشته دستگیر کردند.

دستگیری سارقان منازل و لوازم خودرو در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل و همچنین سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان ارومیه، ماموران انتظامی آن فرماندهی مراتب را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، محدوده دقیق فعالیت سارقان در سطح شهرستان ارومیه شناسایی کردند و با انجام اقدامات کنترلی و مراقبتی محسوس و نامحسوس دو نفر سارق حرفه‌ای حین ارتکاب به سرقت از منزلی توسط عوامل کلانتری 15 ارومیه غافلگیر و دستگیر شدند.

جدیدی تصریح کرد: متهمان بعد از دلالت به مقر کلانتری مورد بازجویی فنی و تخصصی قرار گرفته و در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت منزل به همراه چهار فقره سرقت داخل خودرو و مدارک و یک فقره زورگیری در سطح شهرستان ارومیه معترف شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عوامل تجسس کلانتری 15 ارومیه از منازل و مخفیگاه‌های متهمان مقادیر زیادی اقلام مسروقه به ارزش بیش از 300 میلیون ریال کشف و ضبط کردند، خاطرنشان کرد: تحقیق از سارقان جهت کشف دیگر اعمال مجرمانه آنها و نیز شناسایی مال‌باخته‌ها کماکان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ارومیه قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران فرماندهی مرکز استان دو نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار را که با توسل به قمه و اسپری دفاع شخصی به شرارت و اخلال در نظم و آرامش عمومی کرده بودند با قدرت و سرعت عمل جسورانه دستگیر و به مقر پلیس انتظامی دلالت دادند.

جدیدی تصریح کرد: این متهمان که در غیاب پلیس اقدام به عربده‌کشی و عرض‌اندام می‌کردند، بدون کوچک‌ترین توان مقابله، توسط پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت و آرامش مردم است، گفت: پلیس در صورت بروز هرگونه ناامنی توسط مخلان امنیت عمومی با قدرت تمام وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول