اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

انهدام باند سارقان مسلح در شیراز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح در شیراز و کشف 10 سرقت مسلحانه از آنان خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت مسلحانه در سال‌های 88 تا 91 در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت و اکیپی از ماموران مجرب تیم وی‍ژه مبارزه با سرقت‌های مسلحانه در این مورد را تشکیل دادند.

وی در مورد نحوه سرقت اعضای این باند گفت: سارقان در انجام سرقت‌ها با تیراندازی و مجروح کردن افراد، اقدام به سرقت از مغازه‌های سوپرمارکت و منازل در سطح شهر شیراز می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران پس از تحقیقات لازم و بررسی صحنه‌های جرم، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضای این باند سارق مسلح که از متهمان تحت تعقیب و متواری بودند، را شناسایی کردند.

سجادیان افزود: پس از شناسایی مخفی‌گاه متهمان، با انجام چند عملیات طراحی شده منسجم و هماهنگ، طی یک هفته تلاش بی‌وقفه توسط ماموران، اعضای اصلی باند متشکل از یک زن به‌نام «م – ع» 20 ساله تبعه افغانستان و سه مرد به‌نام‌های «د – ر» 23 ساله، «ع – م» 21 ساله تبعه افغانستان معروف به امید و «ع – ر» 22 ساله دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: یک اسلحه کلاش تاشو مورد استفاده در صحنه‌های جرم از متهم زن دستگیر شده به دست آمد و در بازرسی از مخفی‌گاه سارقان نیز چند سلاح سرد قمه، مهمات اسلحه کلاش و مقداری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: درتحقیقات انجام شده بیش از 10 سرقت مسلحانه از سارقان کشف شد، همچنین مالباختگان شناسایی شدند.

سجادیان در پایان گفت: استان فارس و شهر مقدس شیراز مکانی برای افراد سودجو و مخلان نظم، آسایش و امنیت شهروندان نیست و خادمان مردم در نیروی انتظامی فارس با همکاری مردم، دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌های امنیتی به کسانی که بخواهند موجبات ناامنی را برای شهروندان این استان فراهم آورند، برخورد شدید می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول