اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج عنوان کرد

کشف 66 فقره انواع سرقت در پرونده سارق تکرو

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت از مغازه و خودروها می‌کرد، خبر داد.

کشف 66 فقره انواع سرقت در پرونده سارق تکرو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر افزایش سرقت مغازه، منزل و داخل خودرو در منطقه محمد شهر کرج بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 25 محمدشهر قرار گرفت.

وی گفت: اکیپی از ماموران زبده و مجرب کلانتری با بررسی پرونده‌های سرقت، تجزیه و تحلیل آنها و بررسی آثار انگشت سارق یا سارقان به این نتیجه رسیدند که اثر انگشت‌های به جا مانده در بیشتر سرقت‌ها متعلق به یک فرد است که به صورت حرفه‌ای با تخریب قفل مغازه‌ها و خودروها اقدام به سرقت لوازم داخل آنها می‌کند.

خیرخواهان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان، سوابق سارقان سابقه‌دار را بررسی کردند و با شناسایی تعدادی از افراد مظنون، تصاویر آنها را در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار دادند تا از این طریق رفتار این افراد تحت کنترل قرار گیرد.

وی ادامه داد: با افزایش گشت در منطقه مورد نظر و تلاش شبانه‌روزی ماموران، سرانجام در ساعت 12 نیمه شب گذشته ماموران حین گشت‌زنی، سارقی را مشاهده کردند که در حال باز کردن و تخریب قفل یکی از مغازه‌های خیابان اصلی محمدشهر است.

به گفته این مسئول، سپس بلافاصله ماموران با اعلام دستور ایست قصد دستگیری وی را داشتند که سارق به محض رویت ماموران با استفاده از موتورسیکلتی که همراهش بود بدون توجه به ایست پلیس، متواری شد اما در تعقیب و گریز ماموران هنگامی که چاره‌ای جز توقف نمی‌دید خود را تسلیم پلیس کرد.

خیرخواهان اضافه کرد: متهم دستگیر شده به نام «شهرام-ن» در بازجویی‌های ماموران به 66 فقره سرقت مغازه و داخل خودرو و سرقت تحت عنوان مامور در ساعت‌های پایانی شب در محمدشهر و ماهدشت اعتراف کرد.

رئیس پلیس کرج در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در پی اعترافات سارق تکرو و در بازرسی از مخفیگاه وی انواع لوازم و کالاهای سرقتی را کشف و ضبط کرده و متهم مورد نظر نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای‌پیام/ز30/گ1003

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول