اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 10 روز طرح مبارزه با سارقان داخل خودرو

21 مالخر و سارق حرفه‌ای در همدان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در طرح 10 روزه مبارزه با سارقان داخل خودرو، 21 نفر از سارقان و مالخران در شهر همدان و شهرستان‌های تابعه شناسایی و دستگیر شدند.

21 مالخر و سارق حرفه‌ای در همدان دستگیر شد

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در راستای افزایش امنیت در سطح جامعه و همچنین تأمین آرامش مردم برنامه‌ها و اقدامات مختلفی را در دستور کار خود داشته و دارد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای افزایش امنیت عمومی و ارتقای رضایتمندی مردم، طرح مبارزه با سارقان داخل خودرو به مدت 10 روز در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود: در این طرح اکیپ‌های ویژه‌ای از واحدهای گشت‌ محسوس و نامحسوس این پلیس در سطح استان به گشت‌زنی پرداختند که نتایج خوبی را نیز در بر داشت.

وی تصریح کرد: در این طرح 10 روزه تعداد 21 نفر از سارقان و مالخران در شهر همدان و شهرستان‌های تابعه شناسایی و دستگیر شدند.

به‌گذر در ادامه سخنانش اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به 36 فقره سرقت دخل خودرو و وسایل خودرو اعتراف کردند.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه تعدادی از مالباختگان این سرقت‌ها شناسایی شده‌اند، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول