اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی خبر داد

هزینه 7 میلیارد ریالی ایستگاه پمپاژ فاضلاب زندان ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی گفت: 7 میلیارد ریال برای راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب زندان ارومیه هزینه شده است.

هزینه 7 میلیارد ریالی ایستگاه پمپاژ فاضلاب زندان ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جبار باقری ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: برای افتتاح این پروژه بیش از 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته بود.

وی با بیان اینکه این پروژه با همکاری سازمان آب و فاضلاب استان و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به بهره‌برداری رسید افزود: این پروژه از سال 88 آغاز شده و دارای ظرفیت 70 مترمکعب و دو کیلومتر خط لوله است که به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است.

باقری ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه، از ورود فاضلاب زندان مرکزی ارومیه به رودخانه شهرچایی جلوگیری کرده و مانع آلودگی زیست محیطی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این ایستگاه یکی از مشکلات مهم بهداشتی زندان را مرتفع کرده است گفت: با بهره‌برداری از این پروژه 3 هزار و 200 متر مربع از فضای راکد زندان که محل دفع فاضلاب بود آزادسازی و به مساحت زندان اضافه شد.

وی در ادامه برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان برای کاهش آمار جمعیت کیفری در استان گفت: دادگستری‌ها  و قضات محاکم   نقش محوری در کاهش آمار جمعیت کیفری وکمک به عملیاتی شدن برنامه‌های ستادهای سیاست‌گذاری را برعهده دارند.

باقری با بیان اینکه بررسی مشکلات خانوادگی و شرایط تحصیلی و علل بروز جرم و ارائه راهکارهای توانمندی مددجویان  می‌تواند در جلوگیری از بازگشت مجدد آن‌ها به جامعه موثر باشد تصریح کرد: بررسی و تبیین مسائل مددجویان جوان و ارائه راهکارهای مناسب از سوی کارشناسان اجتماعی می‌تواند راهگشای بازگشت آن‌ها به جامعه، شناخت بهتر علل ارتکاب جرم و شناخت آسیب‌های اجتماعی شود.

مدیر کل زندان‌های آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ضرورت شرکت منسجم و موثر در دوره‌های آموزشی و فرهنگی و اشتغالزایی در زندان محوری‌ترین مسیر برای بازگشت سالم مددجویان جوان به جامعه و فرآیندی موثر برای توانمند‌سازی مددجویان و اصلاح رفتاری آن‌ها است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول