اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب ‎و فاضلاب منطقه گالیکش خبر داد

راه‎اندازی ایستگاه پمپاژ 1000 مترمکعبی در شهرستان گالیکش

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب‎ و فاضلاب منطقه گالیکش گفت: ایستگاه پمپاژ هزار مترمکعبی به منظور خدمات‎دهی مناسب برای شهروندان در این شهر راه‎اندازی شده است.

راه‎اندازی ایستگاه پمپاژ 1000 مترمکعبی در شهرستان گالیکش

حبیب‎الله سنچولی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: در یک سال گذشته با تلاش پرسنل شرکت اقدامات ارزنده‎ای در شرکت آب‎ و فاضلاب گالیکش محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 1389 اصلاح شبکه در این شرکت 580 کیلومتر محقق شده بود بیان کرد: در سال 1390 شاهد رشد 73 درصدی در این پروژه هستیم و توانسته‎ایم هزار و 5 کیلومتر اصلاح شبکه را در شهرستان گالیکش داشته باشیم.

سنچولی افزود: همچنین با تحقق 2 هزار و 325 کیلومتر توسعه شبکه در این شهرستان شاهد رشد 160 درصدی این پروژه نسبت به سنوات گذشته هستیم.

مدیر امور آب‎ و فاضلاب منطقه گالیکش با اشاره به راه‎اندازی ایستگاه پمپاژ هزار مترمکعبی با قابلیت استفاده همزمان از مخرن 200 مترمکعبی قبلی این شهرستان خاطر نشان کرد: مخزن 200 مترمکعبی که در شهرستان وجود داشته به دلیل حجم کم، قطع و وصل پمپاژ مشکلات عدیده‎ای داشت.

وی با تاکید بر اینکه به منظور انتقال آب به مخزن 500 قدیمی شهر یک دستگاه پمپ 100 در ایستگاه یک هزار مترمکعبی نیز راه‎اندازی شده است ابراز داشت: با این اقدام موفق شدیم که از مخزن 500 مترمکعبی شهرستان که به دلیل ضغف پمپاژ عملا از مدار خارج شده بود بهره‎برداری داشته باشیم.

سنچولی افزود: پیگیری بهره‎برداری و اجرای خط انتقال پنج حلقه چاه حیدرآباد و عرب بوران در دستور کار این شرکت قرار گرفت که در مرحله مناقصه عملیات اجرایی قرار دارد.

معاون امور آب ‎و فاضلاب منطقه گالیکش خرید زمین برای حفر دو حلقه چاه در روستای عرب بوران، مرنی کردن شیرآلات فلکه و شبکه به منظور تسریع در انجام اتفاقات و جلوگیری از قطع گسترده آب، پیگیری و تامین برق چاه سرچشمه که نقش اساسی در تامین آب شرب شهروندان گالیکش در بالادست دارد و ... را از دیگر اقداماتی دانست که در یک سال گذشته در این شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول