اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران خبر داد

افزایش راه‌‌اندازی پل‌های عابر پیاده در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: نصب پل‌های عابر پیاده در محورهای مواصلاتی مازندران 15 درصد رشد داشته است.

افزایش راه‌‌اندازی پل‌های عابر پیاده در مازندران

مجید نصرالله‌‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در راستای اجرای بخشنامه‌های صادره سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به منظور صدور مجوز برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در محورهای مواصلاتی استان، در سال گذشته 132 تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی نصب شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای اعمال قانون مبنی بر جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در حاشیه راه‌ها با پیگیری‌های مستمر و با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و نیروی انتظامی استان با اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح قضایی 638 تابلوی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان جمع‌آوری شد.

این مسئول از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام امور حمل و نقل کالا و مسافر نمایندگی ساری در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران خبر داد و ابراز داشت: با توجه به استقرار 33 شرکت حمل و نقل باری و 60 شرکت حمل و نقل مسافری در شهرستان‌های ساری، میاندرود، قائمشهر، جویبار، سوادکوه و یک انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا و شش انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافر و یک انجمن صنفی رانندگان، ضرورت ایجاد نمایندگی به منظور طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تسریع در انجام امور حمل و نقل کالا و مسافر مورد توجه قرار گرفت.

نصرالله‌نژاد اذعان داشت: نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان (نمایندگی ساری) با مسئولیت سید ابوالحسن موسویان برای ارائه هر چه بیشتر خدمات در بلوار امام رضا ساری مستقر شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول