اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پروژه گردشگری خیاو‌ ـ گردولی آماده بهره‌برداری است

بزرگترین پل کابلی عابر پیاده جهان در مشگین‌شهر تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: بزرگترین پل کابلی عابر پیاده جهان که در شهرستان مشگین‌شهر در حال اجراست به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگترین پل کابلی عابر پیاده جهان در مشگین‌شهر تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر صبح امروز در جریان بازدید از بزرگترین پروژه گردشگری مشگین‌شهر اظهار داشت: این پل در منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی و بر روی رودخانه خیاو‌چایی در حال اجراست که این پروژه به سرعت تکمیل می‌شود.

فضایل عزیزی با یادآوری اینکه اجرای این پروژه سال‌هاست که با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حال اجراست، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد با تکمیل این پروژه زمینه مستعدی برای جذب گردشگران فراهم شود.

وی یادآور شد: شهرستان مشگین‌شهر از توانمندی خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است که وجود آبگرم‌ها و چشمه‌های طبیعی، طبیعت بکر و منحصر به فرد و آب و هوای خنک و آثار تاریخی متعدد به این ظرفیت و توانمندی افزوده است.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از پذیرش و آمادگی حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف گردشگری مشگین‌شهر خبر داد و گفت: ما با تمام توان آمادگی داریم از سرمایه‌گذاران به اشکال مختلف حمایت کنیم تا در یک فرایند مثبت و رو به جلو امر توسعه این بخش با شتاب بیشتر اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر اجرایی طرح نمونه گردشگری خیاو ـ ردولی نیز از بهره‌برداری این پروژه تا پایان امسال خبر داد و بیان داشت: از محل مصوبات دور دوم رئیس جمهور به مشگین‌شهر تاکنون 10 میلیارد تومان برای این پروژه و تقویت منطقه گردشگری خیاو هزینه شده است.

سیامک مظلومی تصریح کرد:‌ در این منطقه بکر و نمونه گردشگری با استفاده از سازه‌های متفاوت طرح‌هایی را اجرا کردیم که در سطح بین‌المللی بی‌نظیر است.

وی احداث نخستین پل معلق خاورمیانه را یکی از منحصر به فرد‌ترین طرح‌های اجرایی در این پروژه توصیف کرد و افزود: این پل به طول 325 و به عمق 100 متر بر روی رودخانه خیاوچایی احداث می‌شود که به یقین نقش بسزایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

مدیر اجرایی طرح نمونه گردشگری خیاو ـ گردولی عنوان کرد:‌ پروژه گردشگری استان اردبیل شامل مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی است که در این مجموعه سایت بالن‌سواری، کالسکه‌سواری،‌ اسکیت و شهر بازی نیز تعبیه شده است.

مظلومی در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ پروژه گردشگری خیاو تا گردولی مشگین‌شهر یکی از زیباترین مجموعه‌های توریستی ـ گردشگری استان است که آینده مثبتی را می‌توان برای آن متصور شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول