اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پر ترددترین محور عبوری منطقه 20 صورت می‌گیرد

نصب چهارمین پل مکانیزه عابر پیاده در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از نصب چهارمین پل مکانیزه عابر پیاده در جنوب تهران خبر داد.

نصب چهارمین پل مکانیزه عابر پیاده در جنوب تهران

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با نصب چهارمین پل مکانیزه عابر پیاده در بزرگراه شهید رجایی، دسترسی ساکنان محله 13 آبان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تسهیل می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: به منظور ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و تسهیل دسترسی ساکنین محله 13 آبان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب چهارمین پل مکانیزه این منطقه در بزرگراه شهید رجایی ابتدای محله 13 آبان نصب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگراه شهید رجایی یکی از ورودی‌های مهم و پرتردد این منطقه است، خاطرنشان کرد: اتصال محور شهید رجایی به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب از طریق پل مکانیزه‌ای که سال گذشته بر روی حریم راه آهن نصب شده بود انجام شده است که با نصب چهارمین پل مکانیزه در محور شهید رجایی، ساکنان محله 13 آبان با استفاده از دو پل مکانیزه محور شهید رجایی و جوانمرد قصاب به راحتی می‌توانند به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب دسترسی یابند.

اسفراینی‌نژاد بر برقراری امنیت عابران پیاده تاکید کرد و افزود: میدان شهدای شاملو و بلوار دستواره مقابل مترو جوانمرد قصاب نیز از جمله پرترددترین نقاط این منطقه محسوب می‌شوند که در سال‌های گذشته به پل‌های مکانیزه عابر پیاده مجهز شده‌اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان به وجود دو ایستگاه مترو جوانمرد قصاب و شهرری در این منطقه اشاره کرد و گفت: تقویت خطوط پایانه‌های تاکسیرانی در دو ایستگاه مورد اشاره به منظور رفاه حال شهروندان در دستور کار این معاونت قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول