اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان فصل تابستان

پل‌های مکانیزه عابرپیاده به کمک BRT اصفهان می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی پروژه BRT اصفهان گفت: تا پایان فصل تابستان شش پل مکانیزه عابرپیاده در فاز نخست خط یک BRT اصفهان راه‌اندازی می‌شود و این پل‌ها به کمک BRT اصفهان می‌آیند.

پل‌های مکانیزه عابرپیاده به کمک BRT اصفهان می‌آید

علیرضا صلواتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم خط یک BRT اصفهان از ابتدای سال نخست جاری آغاز شده است، اظهار داشت: چهار پیمانکار برای احداث ایستگاه‌ها و جدا‌ کننده‌های این فاز به کار گرفته شده‌اند که این افراد به منظور تسریع در اجرای این فاز به صورت مستقل از یکدیگر عملیات اجرایی این فاز را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برای فاز دوم خط یک BRT اصفهان 16 ایستگاه راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: اما در نخستین فاز از این خط 13 ایستگاه راه‌اندازی شده است.

مدیر اجرایی پروژه BRT اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 40 اتوبوس دو کابین در فاز نخست خط یک BRT اصفهان فعال هستند و برای فاز دوم این خط نیز 40 اتوبوس خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات خط یک BRT اصفهان در حال تکمیل است، اضافه کرد: تا پایان فصل تابستان شش پل مکانیزه عابرپیاده در فاز نخست خط یک BRT اصفهان راه‌اندازی می‌شود و این پل‌ها به کمک BRT اصفهان می‌آید.

صلواتی با اشاره به اینکه احداث ایستگاه حسین‌آباد اصفهان یک ایستگاه کامل است، تاکید کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این ایستگاه با احداث و راه‌اندازی پل مکانیزه عابرپیاده آن به پایان رسیده است و راه‌اندازی پل مکانیزه عابرپیاده ایستگاه میدان آزادی از اولویت‌های مسئولان اجرایی پروژه BRT اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه قرار بر این نیست که خطوط BRT در مکان‌های عریض اصفهان راه‌اندازی شود، بیان داشت: بلکه گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یکی از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی این خطوط در اصفهان است و یک خودروی BRT دویست نفر را جابه‌جا می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول