اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 ماه انتظار

پل عابر پیاده بزرگراه امام رضا(ع) کرمان معلق مانده

خبرگزاری فارس: با گذشت حدود 2 ماه از آغاز عملیات اجرایی‌ پل عابر پیاده بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان‌ هنوز کار اساسی ‌در این زمینه صورت نگرفته است.

پل عابر پیاده بزرگراه امام رضا(ع) کرمان معلق مانده

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به منظور ایمن‌سازی شبکه بزرگراهی و معابر شهری طرح مطالعاتی و شناسایی نقاط حادثه‌خیز اجرا ‌شد که در این طرح نقاط دارای ظرفیت احداث پل عابر پیاده شناسایی و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به این منظور پل عابر پیاده بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان با هدف ایمن‌سازی شبکه بزرگ‌راهی و کاهش حوادث رانندگی در نظر گرفته شد که اکنون با گذشت حدود دو ماه از ‌آغاز عملیات اجرایی آن‌ هنوز کاری صورت نگرفته است.

عباس ایلاقی شهردار منطقه دو شهر کرمان در مورد این مشکل به خبرنگار فارس گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و رفت و آمدهای مسافران نوروزی در سطح این بزرگراه‌، حفاری اطراف بلوار امام رضا (ع) را به بعد از ایام تعطیلات نوروز موکول کردیم.

وی در مورد طولانی شدن اجرای این عملیات افزود: شرکت توزیع برق شمال استان کرمان‌، سیم و کابل‌های اطراف بزرگراه را که محل احداث پل هوایی است، جمع‌آوری نکرده و این کار آنها موجب کندی روند کار شده است.

شجاعی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان ‌نیز به خبرنگار فارس گفت: در هر نقطه شهر اگر تعریضی صورت گیرد، مسلماً خساراتی برای شرکت برق در پی دارد که ‌هزینه این خسارات باید پرداخت شود.

وی افزود: بر این اساس در محور بزرگراه امام رضا (ع) شهر کرمان برای جمع‌آوری سیم و کابل‌ها مبلغ 74 میلیون تومان برآورد شده است که با پرداخت شهرداری طرح جمع‌آوری سیم و کابل‌های این محور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول