اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین خبر داد

افزایش رضایت شهروندان از وضعیت پل‌های عابر پیاده

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: نظرسنجی‌های انجام شده نشان‌دهنده افزایش 5 درصدی رضایت شهروندان از وضعیت خط‌کشی محل عبور عابران پیاده، جداکننده‌ها و احداث پل‌های عابر پیاده نسبت به سال گذشته است.

افزایش رضایت شهروندان از وضعیت پل‌های عابر پیاده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبری‌منش با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد خودروها در سطح شهر قزوین افزود: ساماندهی وضعیت تردد وسایل نقلیه از موضوعات با اهمیت سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین است، بر این اساس این سازمان با بررسی‌های کارشناسی، اقدام به نصب سرعت‌گیرها، جداکننده‌ها و خط‌کشی محل عبور عابران پیاده و نیز احداث پل‌های عابر پیاده در معابر شهر کرده و گام مؤثری برای تسهیل ترافیک شهری برداشته است.

وی ادامه داد: اقدامات مذکور علاوه بر بهبود وضعیت ترافیک به امنیت جانی و آسایش روانی شهروندان کمک کرده است، به طوری که البته با توجه به میزان رضایت به دست آمده در سال گذشته، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین باید در راستای بهبود مستمر رضایت در این خصوص برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد.

رهبری‌منش خاطرنشان کرد: ساکنان خیابان فلسطین شرقی در منطقه دو شهرداری با 1/64 درصد، بیش‌ترین میزان رضایت را از وضعیت نصب سرعت گیرها، جداکننده‌ها، خط‌کشی محل عبور عابران پیاده و احداث پل‌های عابر پیاده ابراز کرده‌اند.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول