اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی خواستار شد

نصب پل‌های عابر پیاده در هسته مرکزی ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی گفت: نصب پل‌های عابر پیاده در هسته مرکزی شهر ارومیه ضروری است.

نصب پل‌های عابر پیاده در هسته مرکزی ارومیه

 منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در خیابان‌های اصلی شهر شاهد وجود ترافیک سنگین براثر تردد  عابران پیاده از عرض خیابان هستیمم که در صورت نصب پل‌های عابر پیاده این مشکل رفع می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر شهرداری ارومیه در این زمینه، ‌تصریح کرد: این مشکل به ویژه در خیابان امام، مطهری، طالقانی و تقاطع عطایی به عرض خیابان امام ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری در این زمینه همکاری‌های لازم را ندارد، افزود: توجه شهرداری ارومیه به مقوله ترافیک یکی از موضوعاتی است که باید بیشتر از این مورد توجه شهرداری ارومیه قرار گیرد.

ملازاده با بیان اینکه این مشکل در برخی از خیابان‌ها و بزرگراه‌های خارج از هسته مرکزی شهر نیز مشهود است، خاطرنشان کرد: نصب گذرگاه پیاده در کاهش میزان تصادفات وسیله نقلیه با عابر پیاده جواب داده است.

وی در ادامه به وجود برخی از موانع در خیابان‌های شهر که توسط شرکت‌های خدمات رسان ایجاد شده اشاره کرد و گفت: وجود تیر برق در وسط خیابان‌ها، جعبه‌های مخابراتی یا جعبه‌های مربوط به شرکت آب و فاضلاب در وسط خیابان‌ها که در بسیاری از موارد از سطح آسفالت خیابان برجسته‌تر است سبب بروز ترافیک و انحراف مسیر رانندگان می‌شود و لازم است تا شرکت‌های خدمات‌رسان به این موضوعات توجه کرده و درب جعبه‌ها را ببندند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی همکاری هر چه بیشتر تمام دستگاه‌های اجرایی استان را در این زمینه خواستار شد و گفت: توجه به مقوله ترافیک و کاهش این معضل نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول