اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 اعلام کرد

تجهیز پل‌های عابر پیاده در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران از تجهیز پل‌‌های عابر پیاده به سیستم روشنایی و پوشش محافظ طی سال جاری خبرداد.

تجهیز پل‌های عابر پیاده در جنوب تهران
علیرضا اسفراینی‌راد امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه پل‌های عابر پیاده در جنوب تهران تشکیل شده است، : به منظور زیبایی و جلوگیری از تخریب پل‌ها بر اثر بارش باران و برف و آفتاب و همچنین استفاده مطلوب شهروندان در تاریکی شب و حفظ امنیت آنها طی سال جاری پل‌های عابرپیاده در این منطقه از جمله پل‌های واقع در بزرگراه‌های شهید کریمی و شهید آوینی نیز به پوشش و روشنایی تأکید شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20، پل‌های عابر پیاده واقع در بزرگراه‌های شهید کریمی و آوینی، فداییان اسلام، خیابان شهید رجایی، جاده ورامین، خیابان کمیل، خیابان جشنواره، بلوار شهرداری، جاده امین آباد، جاده قم را از جمله نقاطی برشمرد که طی سال جاری به این امکانات تجهیز شده‌اند.
اسفراینی‌نژاد در پایان با اشاره به نقش پل‌های عابر پیاده برای رفاه حال و افزایش امنیت جانی شهروندان در هنگام عبور از عرض خیابان، اظهار داشت: این پل‌های روگذر در معابری که خودروها با سرعت بالا عبور می‌کنند و یا نقاط پر تردد همانند مقابل مراکز آموزشی و یا مجتمع‌‌های مسکونی نصب شده‌اند.
این گزارش حاکی است منطقه 20 در جنوب استان تهران قرار دارد و دارای 7 ناحیه می‌باشد که 5 ناحیه آن داخل محدوده و دو ناحیه دیگر در خارج از محدود قرار دارند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول