اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بویین زهرا خبر داد

توسعه برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا از توسعه برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

توسعه برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی صبح امروز در جلسه شورای اداری اوقاف شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه محافل قرآنی و مذهبی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شهرستان بویین‌ زهرا آغاز شده است، اظهار کرد: این ویژه‌برنامه به‌طور منظم در صحن امامزاده‌ها و امکان مذهبی این شهرستان با همکاری خیران و افراد نیکوکار برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه عمل وقف صدقه‌ای جاری برای واقفین است، افزود: باید تلاش شود با نهادینه‌سازی فرهنگ وقف و امور خیریه در کشور زمینه برای تداوم سیره اسلامی در بین آحاد مردم و به‌ویژه جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه ‌توسعه برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا در اولویت برنامه‌های سال جاری قرار دارد، عنوان کرد: در حال حاضر در تلاشیم تا با توجه بیشتر و حمایت از کانون‌های فرهنگی سبب رونق فرهنگی اماکن مذهبی شده و جوانان را به سمت برنامه‌های دینی جذب کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمامی احوال می‌تواند راه‌گشای کشور در برابر کینه‌توزی‌های غرب و استکبار باشد، عنوان کرد: آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام باید با همت و اراده بیشتر مسئولان در سطح جامعه برای جوانان اشاعه یافته تا عرصه برای اقتدار و عزت فرهنگی کشور مهیا شود.

کریمی با بیان اینکه این اداره در حوزه بازسازی و تعمیق اماکن و بقاع متبرکه نیز تاکنون فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است، بیان کرد: در سال جاری نیز با حمایت‌های ویژه خیران و نیکوکاران کار بازسازی و تعمیر اماکن مذهبی در بخش‌های مختلف این شهرستان تداوم می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تولیدات هنری و فرهنگی در کشور رو به افزایش است، ابراز کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کرد تا با اجرای مناسب و مطلوب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در طول سال برای جوانان و نوجوانان کشور، زمینه را برای گرایش‌یافتگی آنان به عرصه‌های مهم و تأثیر‌گذار دینی مهیا کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: تداوم مسیر توسعه و اقتدار کشور تنها در گرو حضور و مشارکت جدی مردم و مسئولان در صحنه است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول