اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق منویات رهبری استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به منویات اخیر رهبر انقلاب در جمع کارگزاران نظام اسلامی گفت:‌ باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق منویات معظم‌له استفاده شود.

باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق منویات رهبری استفاده شود

محمود احمدی‌بیغش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد:‌ ما واقعاً اعتقاد داریم رهبری بر اساس آن اصولی که نظام اسلامی بر آن استوار بوده برای رفع مشکلات نظام اسلامی رهنمودهای ارزنده‌ای را دارند.

وی افزود: ولایت فقیه جانشین خلف امام زمان (عج) است، لذا همه افرادی که خود را تابع ولایت فقیه می‌دانند، نباید از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی در نظام اسلامی کوتاهی کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه رهبری در سخنان خود خدمات دولت احمدی‌نژاد را مورد تحسین قرار دادند، گفت: باید همواره هر روز نسبت به روز قبل تلاش خود را مضاعف کرده تا نظام اسلامی به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با بیان اینکه یک بخشی از صحبت‌های رهبری دشمنان نظام اسلامی بود، افزود: امروز بحث‌های هسته‌ای که توسط دشمنان نظام اسلامی یک بهانه است تا نظام اسلامی را زیر فشار قرار دهند.

احمدی‌بیغش با بیان اینکه آنان در مطالب خود عنوان می‌کنند که اگر جمهوری اسلامی ایران از اصول دست بردارد به ما امکانات خواهند داد، گفت:‌ یکی از مهم‌ترین خواسته‌های آنان دست برداشتن نظام اسلامی از دشمنی علیه صهیونیست است که آنان در این زمینه همواره دغدغه دارند.

وی با بیان اینکه دشمنی با صهیونیست از اصول نظام اسلامی است، تصریح کرد: هرگز ما نمی‌توانیم از این اصول خود که مورد تاکید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب بوده دست برداریم.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: امروز صهیونیست ریشه بسیاری از مشکلات در جوامع به ویژه کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دست‌برداشتن از حمایت ستمدیدگان توسط نظام اسلامی از دیگر خواسته‌های دشمنان و غربی‌ها است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با انقلاب محرومان و ستمدیدگان شکل گرفت، از این رو مهم‌ترین رویکرد این نظام الهی حمایت از ستمدیدگان است.

احمدی‌بیغش با تاکید بر اینکه نظام اسلامی هرگز نمی‌تواند دست از اصول خود بردارد، خاطرنشان کرد:‌ اکنون یکی از مهم‌ترین بهانه‌های دشمنان نظام اسلامی بحث هسته‌ای بوده که با دست‌آویز قراردادن این موضوع تلاش دارند نظام را به حاشیه رانده و منزوی کنند.

وی با بیان اینکه آنان یک زمانی جمهوری اسلامی را از داشتن پنج سانتریفیوژ محروم می‌کردند، گفت: ‌امروز به برکت جوانان نظام اسلامی ما به تولید 11 هزار سانتریفیوژ رسیده‌ایم که دشمن خموده و عصبانی است.

استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد:‌ بر همین اساس دشمن به خاطر پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ملت‌های ستمدیده و همچنین دشمنی با رژیم نامشروع صهیونیست با نظام ما دشمنی دارد.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانات خود مقاومت در برابر دشمنان را تا رسیدن به اهداف نهایی نظام لازم دانستند، گفت: نظام با رهبری‌های مقام عظمای ولایت و حضور مردم در صحنه، استوارتر از همیشه راه پر فروغ خود را تا رسیدن به تعالی می‌پیماید.

احمدی‌بیغش وحدت مسئولان و مردم را از دیگر ابعاد بیانات معظم له برشمرد و خاطرنشان کرد: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان حفظ این وحدت ضرورت داشته و در کنار آن مسئولان نیز برای خدمت‌گذاری به مردم باید بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول