اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

مسئولان زمینه تحقق فرمایشات رهبری را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه آموزنده و امیدآفرین است و مسئولان باید زمینه تحقق فرمایشات اخیر ایشان را فراهم کنند.

مسئولان زمینه تحقق فرمایشات رهبری را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته شهر خورموج به دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر توانایی‌ها و ظرفیت‌های تعیین کننده نظام اسلامی و ملت ایران اسلامی به ضرورت‌ها و بایدها و نبایدها در مقابله با چالش‌های پیچیده دشمن پرداختند.

امام جمعه خورموج افزود: مقام معظم رهبری شرط عبور موفقیت‌آمیز از پیچ‌های تند و گردنه‌های سخت در مسیر حرکت رو به جلو نظام اسلامی را حفظ ترکیب آرمانگرایی با واقع‌بینی با نگاه صحیح به توانایی‌های موجود و ظرفیت کشور و ملت تاکید فرمودند.

وی خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند برای اینکه آرمان‌ها در حد شعار باقی نماند باید مسئولان و مردم آنها را به صورت منطقی و متین پیگیری کنند.

مصلح با بیان اینکه فرمایشات حضرت آقا آموزنده و امیدآفرین است تصریح کرد: تاکید بر واقعیت‌های خود و دشمن و توان خود و دشمن، مقایسه وضعیت فعلی نسبت به دوران دفاع مقدس و اوائل پیروزی انقلاب، ترقی‌ها و پیشرفت‌هایی که این نظام داشته است محورهای عمده فرمایشات معظم‌له بوده است.

مصلح با اشاره به اینکه 33 سال است که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده و همین باعث پیروزی‌های مختلفی برای ایران اسلامی شده است گفت: مقام معظم رهبری در قسمتی از فرمایشات خود می‌فرمایند آنها به صراحت می‌گویند باید با تشدید فشارها و تحریم‌ها، مسئولان ایران را وادار کرد که در محاسبات خود تجدیدنظر کنند اما ملاحظه واقعیات موجب می‌شود که ما نه تنها در محاسبات خود تجدیدنظر نکنیم بلکه با اطمینان بیشتر به راه مورد نظر ملت ادامه دهیم.

مصلح تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند دشمنان انقلاب و اسلام سعی می‌کنند با واقعیت‌سازی و واقعیت‌نمایی، مسئولان و مردم را دچار خطا در محاسبات کنند.

امام جمعه خورموج به رشد کند جمیعت در کشور اشاره کرد و گفت: حضرت آقا به فرمایشات حضرت امام استناد کردند و فرمودند این کشور ظرفیت این را دارد که 150 الی 200 میلیون جمعیت را داشته باشد.

مصلح لزوم بازنگری در افزایش جمعیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: در دولت‌های گذشته طرح‌هایی را به وجود آوردند که اگر جمعیت از سه نفر بالاتر رفت امتیاز به آنها ندهید، کالابرگ و حتی وام به فرزند خانواده ندهید زیرا جرم مرتکب شده است و یک بچه شیعه را پرورش داده است و این محدودیت‌ها باید برداشته شود.

خطیب نماز جمعه خورموج خاطر نشان کرد: مسئولان باید زمینه ازدواج دختران و پسران را فراهم کنند و مسائل سخت و دست و پا گیر را از میان بردارند.

وی اجرای طرح پزشک خانواده را مهم ارزیابی کرد و از مردم خواست با مسئولان شبکه بهداشت و درمان در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول