اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه خرم‌آباد:

رهبری مسیر سعادت و موفقیت کشور را ترسیم کردند

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: رهبری مسیر سعادت و موفقیت کشور را ترسیم کردند و تنها راه نجات کشور از تحریم عمل به سخنان رهبری است.

رهبری مسیر سعادت و موفقیت کشور را ترسیم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید‌احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به سخنان رهبری در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار مسیر راه را برای همه مسئولان و کارگزاران نظام ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر آرمان‌گرایی همراه با واقعیت‌بینی تاکید داشته افزود: رمز موفقیت و پیشرفت جامعه در آرمان‌گرایی همراه با واقعیت‌بینی است.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و کارگزاران باید هم آرمان‌گرا و هم واقع‌بین باشند.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند که بگوید انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده در نتیجه وظیفه همه ما این است که با استقامت و پایداری در راه خدا و ولایت قدم برداریم.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه از سخنان رهبری نتیجه می‌گیریم که تحریم‌ها و تهدید‌ها علیه ایران از سوی آمریکا و شرکای آنها قبلا از اینکه به ایران ضربه بزند به خودشان ضربه می‌زنند یادآور شد: امروز ملت ایران با اعتقاد و همبستگی تحریم‌ها و تهدید‌ها را پشت سر می‌گذارد و در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هرگز کوتاه نمی‌آید.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز قدرتمند‌تر از گذشته است، تصریح کرد:  امروز شاهد ضعیف بودن آمریکا و رژیم صهیونیستی در تمام زمینه‌ها هستیم.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در دل ملت‌های آزادی‌خواه جهان قرار گرفته و هیچ تصمیمی بدون نظر از جمهوری اسلامی ایران در منطقه گرفته نمی‌شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد یادآور شد: ملت ایران در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره در منطقه قدرتمند شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سیلی محکمی از حزب‌الله لبنان خرده و همین اینک می‌داند که نمی‌تواند کوچک‌‌ترین ضربه‌ای به سوریه وارد کند. جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت از کشور سوریه حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطر نشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی بدانند که فشارها و تحریم‌ها هیچ موقع باعث تجدید‌نظر در عزم ملت ایران نمی‌شود. ملت ایران راه اسلامی، قرآن و ولایت را به پیش گرفته و پرچمی که امروز به دست دارد به زودی به دست امام زمان(عج) در سراسر جهان به اهتراز در می‌آورد.

وی با بیان اینکه ملت ایران قدرت الهی را دارند و با توکل به خدای متعال راه شهدا را ادامه می‌دهند گفت: این ملت زره‌ای از تصمیم و اراده خود نسبت به انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

امام‌جمعه خرم‌آباد به وضعیت کشور سوریه اشاره کرد و گفت: امروز سوریه نماد ایستادگی و مقاومت در برابر کشورهای زیاده‌خواهی شده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: متأسفانه کشورهای عربی دست به دست هم داده‌اند که با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی سوریه را نابود کنند. اما تا اینجا شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه همدستی کشورهای عربی با کشورهای غربی علیه سوریه ننگ و ذلت است برای کشورهای عربی یادآور شد: کشورهای غربی و عربی بدانند که کوچکترین خطای آنها در سوریه تاوان سختی را به دنبال خواهد داشت. زیرا آنها حریف یک گروه کوچک به نام حزب‌الله نشدند تا اینکه امروز بتوانند در مقابل کشور سوریه بایستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: ایران اسلامی با تمام قدرت از کشور سوریه حمایت می‌کند و تلاش‌های آمریکا و کشورهای غربی راه به جایی نمی‌برند.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: نماز‌جمعه ظرفیت بزرگی برای تحکیم پایه‌های نظام اسلامی و اسلام اخلاق و رفتار مردم است.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: نماز‌جمعه ظرفیتی است که به نظام اقتدار و به مردم عزت می‌بخشد.

وی با بیان اینکه نماز‌جمعه وحدت‌بخش و معنویت‌آفرین است یادآور شد: حضور با شکوه مردم در نماز‌جمعه با انگیزه خدایی نشانه پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: نماز‌جمعه یک جریان معنوی جوشان است که با جهت‌دهی به جریان‌های فکری اعتقادی اجتماعی و سیاسی عاملی مهم برای خنثی کردن توطئه دشمنان نظام است.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه مطمئن‌ترین پایگاهی که مردم برای ارتقاء اخلاق و دیانت در خود انتخاب می کنند نماز جمعه است گفت: بر هر جمعه مردم با شرکت در نماز‌جمعه احد و پیمان خود را با خدای خود می‌بندند.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: نماز‌جمعه روز پیوند با رهبری و تجدید میثاق با ولایت است.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه این پایگاه پایگاه ولایت است یادآور شد: نماز‌جمعه حلقه اتصال نظام با امت است و این پایگاه عبادی سیاسی از طرفی منصوب به ولایت و از طرفی دیگر یک پایگاه مردمی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: علت ضرورت بحث اقتصاد مقاومتی آن است که استکبار جهانی چند سالی است که اقتصاد ایران را مورد هدف خود قرار داده است.

وی افزود: تحریم‌های یک جانبه‌ای و ظالمانه علیه ایران، تحریم بانک مرکزی ایران به منظور اخلال در روابط پولی، تحریم نفتی و غیره از جمله تحریم‌هایی است که استکبار جهانی علیه ایران بر این مدت به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این زمینه ایده‌ایی تعریف کردند که آن ایده بحث اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: هدف دشمن ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی است و طرحی که مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح کردن باید با وحدت و اتحاد همدلی و انسجام اجرایی شود تا بتوانیم همچون گذشته ضربه سنگینی به دشمنان نظام به خصوص استکبار و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کنیم.

وی افزود: باید به تولیدات داخلی خود ارزش قائل کنیم و به فکر کسب و کار و تولید داخلی خودمان باشیم. از این رو می‌توانیم بگوییم که به اقتصاد مقاومتی روی آورده‌آیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: اقتصاد مقاومتی یک واژه و ادبیات جدیدی است که مقام معظم رهبری در جامعه ما بیان کرده‌اند و منظور از این اقتصاد یک اقتصاد شکست‌ناپذیر، پویا و کوشش در مسیر حرکت و پیشرفت جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی کشور در تمام زمینه‌هاست.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: اقتصاد مقاومتی دارای اصول و لوازمی است که از جمله این اصول و لوازم کار و تلاش عمومی برای تولید قناعت و صرفه‌جویی در زندگی و روی آوردن به تقوا ، ایمان و معنویت است.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه در خصوص مسلمانان میانمار، ترورهایی که در کشورهای سوریه و عراق رخ می دهد و همچنین کمک به نیازمندان، کمک به زندانیان بی‌گناه سخنانی را بیان کرد.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول