اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش دوبل و انفرادی

نمایندگان قم در تنیس ساحلی قهرمانی کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نمایندگان اعزامی تیم هیئت تنیس استان قم در رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور معرفی شدند.

نمایندگان قم در تنیس ساحلی قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رشته ورزشی تنیس ساحلی از جمله رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون تنیس کشورمان است که در سال‌های اخیر همواره مسابقات قهرمانی کشور آن مورد توجه تنیس‌بازان بیشتر استان‌های کشور قرار گرفته است.

قم در حالی رو به فعالیت در رشته تنیس ساحلی در کنار تنیس روی چمن آورده است که نه تنها در این شهر بلکه در هیچ یک از نقاط استان قم نیز امکانات پرداختن به تنیس ساحلی وجود ندارد اما علاقه ورزشکاران این رشته موجب شده است آنها در فضا و امکاناتی غیر از ساحل امسال نیز آماده مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی مردان کشور شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور قرار است به میزبانی هیئت تنیس استان مازندران و بعد از برگزاری رقابت‌های جام خلیج فارس بوشهر برگزار شود و از استان قم نیز چهار تنیس‌باز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس ساحلی جام خلیج فارس امروز آغاز خواهد شد و قرار است این دوره از مسابقات از صبح فردا در مجموعه ورزشی ساری و با حضور برترین تنیسورهای ساحلی از نقاط مختلف کشور برگزار شود.

بر اساس اعلام فدراسیون تنیس این مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره به مدت سه روز در مجموعه ورزشی برگزار خواهد شد که در بین شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف چهار تنیس‌باز پر امید برای کسب مقام به نمایندگی از استان قم نیز حضور دارند.

بعد از فرصتی که هیئت تنیس استان قم با پایان مسابقات تنیس قهرمانی رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور به دست آورد، بلافاصله مسئولان این هیئت حسین لطفی، سیدمقتدا خاتمی، امیر دانشور، سجاد الماسی و محمد میرزایی را برای شرکت در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور معرفی کرد.

تنیس‌بازان قمی در حالی راهی این رقابت‌ها شدند که در آغاز سال جاری در قسمت دو نفره و انفرادی پیکارهای تنیس ساحلی کشور با رقابت هشت تیم از استان‌های گلستان، قم و بوشهر به میزبانی بوشهری‌ها برگزار شد و تنیس‌بازان قمی در دو گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای به رقابت با حریفان پرداختند و از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی صعود کردند که تیم دو نفره قم شامل سیدمقتدا خاتمی و امیر دانشور در بین برترین‌ها حضور یافت.

در پایان رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور در بوشهر، تیم اعزامی هیئت تنیس استان قم بعد از دو نماینده استان گلستان که به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند، در جایگاه سوم ایستاد و قم را برای دومین بار در تنیس ساحلی کشور صاحب عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول