اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی 18 سال

تنیس‌باز قمی قهرمان کشور شد

خبرگزاری فارس: تنیس‌باز قمی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای تنیس قهرمانی پسران کشور شد.

تنیس‌باز قمی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از حضور موفق تنیس‌بازان قمی در پیکارهای تنیس قهرمانی پسران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور، اکنون پسران تنیس‌باز قم در مسابقات رده سنی جوانان حضور موفقی دارند.

این در حالی است که رقابت‌های تنیس پسران قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به صورت آزاد با شرکت برترین‌های این رشته به میزبانی تهران و البته در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

در ادامه رقابت‌های تنیس رده سنی 12، 14 ، 16 و 18 سال پسران کشور در تهران، گالان حیدری در رده سنی 16 سال و علی حاتمی در رده سنی 18 سال به مقام قهرمانی دست یافتند و در رده سنی 12 و 14 سال نیز تنیسورهای راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

مطابق برنامه سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، در رده سنی 18 سال و در تلاش برای حضور در دیدار نهایی، در مرحله نیمه نهایی فرید فرجادیان دو بر یک هومن سلطانی را شکست داد و علی حاتمی نماینده هیئت تنیس استان قم در جدالی حساس و نفس‌گیر با نشان دادن نبوغ و استعداد بالای خود با نتیجه دو بر صفر بر امیرحسین شفیعی‌ناطق غلبه کرد و راهی فینال شد.

در مسابقه فینال که تعیین کننده نفرات قهرمان و نایب قهرمان این پیکارها بود، فرید فرجادیان با نتیجه دو بر صفر مغلوب علی حاتمی تنیس‌باز آینده‌دار قم شد.

حاتمی در رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور قم را صاحب مقام قهرمانی پیکارهای رده سنی 18 سال کرد که این رقابت‌ها از بیستم تیرماه با سرداوری مهرشاد شهیدی‌پور و مدیریت مرتضی علی‌آبادی در مجموعه تنیس آزادی آغاز شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول