اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال احمر

مفتح برای دومین بار عضو شورای هلال احمر کشور شد

خبرگزاری فارس: در سومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر، محمدمهدی مفتح برای دومین بار عضو شورای جمعیت هلال‌احمر کشور شد.

مفتح برای دومین بار عضو شورای هلال احمر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نخستین جلسه از سومین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر به منظور انتخاب هفت عضو شورای عالی و همچنین بازرسان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه ظاهر رستمی، دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس ستاد مرکزی انتخابات ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری سومین دوره انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مشارکت 40 درصدی اعضای جمعیت هلال‌احمر در نخستین مرحله از سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت اظهار کرد: از مجموع یک‌میلیون و 746 هزار و 399 نفر واجد شرایط، 694 هزار و 607 نفر در انتخابات شرکت کردند که در مقایسه با دوره مشابه انتخابات در سال 1387 از رشد 292 درصدی خبر می‌دهد.

در ادامه این جلسه از مجموع 38 نفر کاندیدای حضور در شورای عالی جمعیت هلال‌احمر و 10 نفر کاندیداتوری بازرسی، با رأی اعضای مجمع عمومی هفت نفر به عنوان اعضای شورای عالی و دو نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، علیرضا شهبازی استاندار کردستان، مراد هاشم‌زهی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، کیوان اسدپور فرماندار آستارا، محمدمهدی مفتح نماینده سابق رزن در مجلس شورای اسلامی، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با رأی اعضای مجمع عمومی به عنوان هفت نفر عضو منتخب مجمع عمومی هلال‌احمر در شورای عالی انتخاب شدند.

همچنین با رأی اعضای مجمع عمومی محمدحسین صوفی و سید سلمان سامانی با کسب بیشترین آرا به عنوان بازرسان مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر برگزیده شدند.

گفتنی است در دور گذشته این انتخابات که چهار سال قبل برگزار شد محمدمهدی مفتح به عنوان نفر اول به شورای عالی جمعیت راه یافت و در دور سوم نیز موفق به کسب این جایگاه شد.

وی طی این دوره منشأ خدمات و برکات گسترده‌ای برای جمعیت هلال‌احمر استان و کشور بوده است و همواره به عنوان عضو داوطلب فعال از منافع این جمعیت در مجلس شورای اسلامی دفاع کرده است.

یادآور می‌شود شورای عالی جمعیت هلال‌احمر متشکل از هفت عضو منتخب مجمع عمومی، چهار نماینده رئیس‌جمهور و نماینده ولی فقیه، دبیر کل و خزانه‌دار کل جمعیت هلال‌احمر است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول