اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان:

برخی تحمل دیدن دیگران را ندارند / اهالی فوتبال استان "یار" مس باشند

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: برخی تا زمانی که پست و مقامی دارند تحمل همه مسائل را دارند، اما اکنون که در بیرون گود قرار گرفته‌اند، تحمل حضور دیگران در کنار تیم و باشگاه مس برایشان سخت و طاقت‌فرسا شده است.

برخی تحمل دیدن دیگران را ندارند / اهالی فوتبال استان "یار" مس باشند

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وضعیت تیم مس تا پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم برای موفقیت در این مسابقه پیش از هر مسئله‌ای به آرامش نیاز دارد، اما با این وجود برخی که دم از سابقه و حضور چند ساله در تیم مس را می‌زنند به جای حمایت از این تیم در مقطع فعلی تیشه به ریشه تیم زدن را ترجیح داده‌اند.

وی افزود: برخی تا زمانی که پست و مقامی دارند و حرفی از بله قربان‌گویی خودشان به میان نیست، تحمل همه مسائل را دارند، اما اکنون که در بیرون گود قرار گرفته‌اند، تحمل حضور دیگران در کنار تیم و باشگاه مس برایشان به شدت سخت و طاقت‌فرسا شده است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه یک‌دلی و اتحاد است که می‌تواند موفقیت مس کرمان را در ادامه مسابقات به همراه آورد، گفت: از همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال کرمان که خود را صاحب سبک در این فوتبال می‌دانند، تقاضا دارم "یار" تیم باشند.

وی حواشی و اتفاقات پیرامون تیم مس را در نخستین مسابقه خانگی این فصل تیم طبیعی دانست و بیان داشت: هر تیمی و در هر شرایط  بحرانی، این روزها را تجربه می‌کند و به ویژه در فوتبال ایران که تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هواداران خود در امان نیستند اما سر دادن شعار از روز نخست عجیب و دور از تصور بود.

حسن‌زاده از پستی و بلندی‌های فراوان لیگ گفت و عنوان کرد: به این مسئله توجه نمی‌کنم که تماشاگران چه کسی را فریاد می‌زنند، من مهاجم این تیم هستم و موظف به انجام وظیفه خود هستم اما اگر عده‌ای از روی برنامه‌ریزی به دنبال زمین زدن تیم باشند باید به آنها اعلام کنم که دست خدا بالاترین دست‌ها است و مکر و نیرنگ راه سعادت هیچ کس نیست و نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود انتقادات فراوان، اطمینان دارم مس در این فصل از مسابقات تیم خوبی را روانه مسابقات کرده است، ما اگر کمی در دیدار برابر تراکتورسازی دقت عمل بیشتری به خرج دهیم مطمئن هستم برابر این تیم سربلند از ورزشگاه خارج می‌شویم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: نه مسئولان باشگاه و نه سرمربی تیم و بازیکنان علاقه ندارند تا حیثیت و آبرویشان به خاطر این تیم از دست برود، همه تلاش کرده‌اند تا در عرصه‌های مختلف به این تیم خدمت کنند پس شرایط را برای حمایت کردن و موفقیت تیم بیش از گذشته ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول