اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی اداره ورزش و جوانان ورامین صورت بگیرد

آشنایی باشگاه‌داران خصوصی جنوب شرق استان تهران از مسایل روز ورزش

خبرگزاری فارس: سمینار موسسان و مدیران اماکن ورزشی جنوب شرق استان تهران به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

آشنایی باشگاه‌داران خصوصی جنوب شرق استان تهران از مسایل روز ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش سمینار موسسان و مدیران اماکن ورزشی جنوب شرق استان تهران به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد.

بیش از 150 نفر از مدیران و موسسان اماکن ورزشی جنوب شرق استان تهران در سمینار یک‌روزه‌ای که به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برپا شد با قوانین و مسایل روز ورزش آشنا شدند.

در این گردهمایی مسایل حقوق ورزشی، بیمه ورزشی، اماکن و فعالیت‌هایی که در حوزه ورزش به آن پرداخته می‌شود توسط کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در ابتدا ضمن ارایه عملکردی از ورزش ورامین، افزایش اماکن ورزشی خصوصی و سرانه فضای ورزشی در سطح منطقه را طی دو سال گذشته بی‌سابقه عنوان کرد.

مصطفی زاهدی حمایت از دوست‌داران ورزش در راستای ساخت مکان‌های ورزشی را از مهمترین اهداف این اداره برشمرد و اظهار امیدواری کرد در سال 91 با مجوز دار شدن تمام باشگاه‌های خصوصی ورزش ورامین به سمت و سوی پرورش استعدادهای ناب ورزشی پیش رود.

سرپرست مسئول گروه نظارت بر فعالیت‌های ورزشی شهرستان‌ها و مناطق استان تهران در ادامه قوانین و وظایف باشگاه داری را برای موسسان و مدیران تشریح کرد و آنان را به سوی قانون‌مندی ترغیب کرد.

مهران از متولیان ورزش خواست با ورود از دریچه قانون، فرهنگ و جایگاه ورزش را برای ساختار سازی اصولی هدایت کنند.

مسئول گروه نظارت بیمه کردن تمام ورزشکاران در همه رشته‌ها، عدم فروش مکمل‌های ورزشی و مواد انرژی‌زا و انطباق رفتار اصولی همراه با بکارگیری قوانین ورزشی را از سوی تمام باشگاه داران خواستار شد.

در این سمینار که با حضور باشگاه داران بخش خصوصی جنوب شرق استان تهران برگزار شد، کثیری کارشناس حقوقی، باقری کارشناس تامین اجتماعی و غضنفری کارشناس هیئت پزشکی ورزشی توضیحاتی در زمینه ورزش ارایه کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول