اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

سنجش یک‌هزار نوآموز دبستانی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: یک‌هزار نوآموز بدو ورود به مدارس در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا طی یک ماه گذشته مورد سنجش و غربالگری اداره آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفتند.

سنجش یک‌هزار نوآموز دبستانی در بویین زهرا

علی‌اصغر رجبی‌سگزآبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در مجموع بیش از یک‌هزار نفر از نوآموزان بخش مرکزی در حدود یک ماه از آغاز این طرح مورد غربالگری کارشناسان اداره آموزش و پرورش بویین زهرا و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفتند، اظهار کرد: از این تعداد نوآموز بیش از 515 نفر از گروه پسران و 460 تن نیز از گروه دختران بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه بنابر اعلام کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مجموع بیش 900 تن از این تعداد دانش‌آموزان با موفقیت مراحل مختلف تست‌گیری و هوش‌سنجی را گذراندند و مدرک سلامت آنان مورد تأیید اداره آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفته‌اند، افزود: بیش از 80 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر نوآموز نیز به‌دلیل عدم قبولی در مراحل مختلف غربالگری و سنجش‌گیری با نشر کارشناسان به پایگاه‌های تخصصی طرح سنجش ابتدایی در استان قزوین معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام 975 دانش‌آموز سنجش شده آماده انجام مراحل نهایی ثبت‌نام در مدارس روزانه دولتی برای آغاز تحصیلات کلاسیک هستند، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تدابیر ویژه‌ای برای نام‌نویسی از دانش‌آموزان در زمان آغاز فصل ثبت‌نام توسط کارشناسان اداره آموزش و پرورش بویین زهرا در مدارس اعمال می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه لزوم اشاعه فرهنگ دینی در مدارس و مراکز اجتماعی دیگر، امروز به خوبی احساس می‌شود، بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان و معاندان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برپایی طرح‌های هجرت در سراسر کشور موجب توسعه و تداوم پیشرفت و آبادانی می‌شود، عنوان کرد: در این زمینه لازم است که مسئولان و مدیران سازندگی با توجه و نگاه عمیق‌تر به مسائل دانش‌آموزان عرصه را برای حضور و مشارکت پرقدرت آنان در صحنه‌های سازندگی و تولید فراهم کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا با افزایش تلاش و روحیه خودباوری می‌توان ایران اسلامی را به قله‌های بزرگ علم و توسعه در جهان رساند و مکر دشمنان را به خودشان بازگرداند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول