اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر خبر داد

ثبت‌نام 149 هزار دانش‌آموز در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از ثبت‌نام 149 هزار دانش‌آموز در استان بوشهر خبر داد.

ثبت‌نام 149 هزار دانش‌آموز در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان خلیل رضایی در نشست با مسئولان کنگان اظهار داشت: تعلیم و تربیت در نظام اسلامی و جوامع انسانی از نیازهای مهم محسوب می‌شود و از تمامی مدیران اجرایی می‌خواهیم آموزش و پرورش را در توسعه علمی و حل مشکلات آموزشی یاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر در تبیین مسئولیت‌های اساسی آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و متعهد اصلی‌‌ترین وظیفه و مأموریت آموزش و پرورش است.

وی هزینه کردن در آموزش و پرورش را یک نوع سرمایه‌گذاری دانست و تأکید کرد: در آموزش و پرورش هر قدر تلاش کنیم باز هم می‌توان فعالیت بیشتری انجام داد و همه اقشار جامعه از فواید این فعالیت‌ها بهره‌مند می‌شوند.

رضایی بیان داشت: تزکیه از مسائل مهمی است که به‌عنوان یکی از ضروریات آموزش و پرورش در بحث سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن توجه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: ترویج و تعمیق مسائل دینی، مذهبی و قرآنی از راهکارهای ارائه شده در سند تحول بنیادی آموزش و پرورش به منظور توسعه معنوی جامعه است.

رضایی اذعان داشت: تغییر در نظام آموزشی کشور از اهداف اساسی است که در سال‌های اخیر شاهد برنامه‌ریزی گسترده مسئولان آموزشی و فرهنگی جامعه در این زمینه بوده‌ایم و تمامی این برنامه‌ها در قالب طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق یافته است.

وی تاکید کرد: چشم‌انداز اسلامی شدن آموزش و پرورش از رئوس برنامه‌های این طرح است و توجه به خواسته‌ها و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در امر آموزش و پرورش از مهم‌ترین وظایف مسئولان آموزشی کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح در استان بوشهر صورت پذیرفته و به نحو مطلوب شاهد اجرای آن در مناطق مختلف آموزشی خواهیم بود.

رضایی با اشاره به ثبت‌نام دانش‌آموزان در استان افزود: از آغاز ثبت‌نام تاکنون 149 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی یادآور شد: انتظار داریم که در آخرین مهلت تعیین شده سایر دانش‌آموزان نیز اقدام به ثبت‌نام کنند تا شاهد سال تحصیلی پربار باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول