اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

راه‌اندازی مجتمع تولیدی کنسانتره مس برای 500 نفر اشتغالزایی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از ساخت مجتمع تولید کنسانتره مس در این شهرستان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این طرح بزرگ صنعتی زمینه برای اشتغال بیش از 500 نفر در این مجتمع فراهم می‌شود.

راه‌اندازی مجتمع تولیدی کنسانتره مس برای 500 نفر اشتغالزایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعدازظهر امروز در جلسه مشترک با مسئولان ادارات شهرستان اهر، این طرح را یکی از طرح‌های مهم و اشتغالزای شهرستان اهر اعلام کرد و افزود: در راستای نخستین همایش سرمایه‌گذاری شهرستان تفاهم‌نامه راه‌اندازی کارخانه کنسانتره با بخش خصوصی امضاء شد و با مساعدت ویژه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و اداره‌کل منابع طبیعی استان زمین مناسب به مساحت 200 هکتار در اختیار این سرمایه‌گذار قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بر این اساس به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم صنعتی در بخش مرکزی اهر در روستای انجرد آغاز می‌شود.

فرماندار اهر با اشاره به وجود جنگل‌های بکر طبیعی در شهرستان اهر، سرمایه‌گذاری مناسب در آنها را ضروری برشمرد و اختصاص اعتبارات لازم و کافی در این زمینه را برای رونق منطقه بسیار مهم عنوان کرد.

صدیقی افزود: شهرستان اهر با دارا بودن جنگل‌های طبیعی فندقلو و تنباکولو نیازمند حفاظت از این منابع طبیعی و ملی خدادادی است که این امر با وجود تجهیزات، امکانات و نیروهای انسانی میسر خواهد بود.

وی به کمبود نیروی انسانی، فقدان امکانات مناسب و اعتبارات لازم برای توسعه منطقه در این حوزه اشاره کرد و خواستار همراهی و همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان آبخیزداری و منابع طبیعی در این زمینه شد.

وی ایجاد دکل‌های ماهواره‌ای در مناطق مختلف جنگلی شهرستان برای صیانت از جنگل‌ها را ضروری برشمرد و بر اهتمام جدی اداره‌کل منابع طبیعی در این زمینه تأکید کرد.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه متأسفانه به علت برخی کم‌توجهی‌ها در گذشته مناطق مختلف شهرستان در معرض سیلاب و حوادث غیرمترقبه قرار دارند، خواستار ارائه ساز و کارهای لازم و عملیات آبخیزداری در حوضه آبریز اهر شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول