اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اعیاد شعبانیه

نمایشگاه ملی کتاب جمکران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با اعیاد شعبانیه نمایشگاه ملی کتاب جمکران در جوار مسجد مقدس جمکران گشایش یافت.

نمایشگاه ملی کتاب جمکران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اعیاد شعبانیه، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ملی کتاب جمکران با اشاره به اینکه این نمایشگاه امسال برای نخستین بار گشایش می‌یابد از این اقدام فرهنگی به عنوان ابداع و اختراع فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم این حرکت سال به سال گسترده‌تر و با‌شکوه‌تر انجام شود و زمینه‌ساز حرکت‌های بلندتری شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مسجد مقدس جمکران باید پایگاه عظیم تشیع و مرکز نشر معارف اهل‌بیت باشد» خاطر نشان کرد:‌ در کنار توسل، عبادت و ذکر برپایی چنین فضاهایی می‌تواند کمک کند تا این پایگاه و قطب عظیم شکل گیرد.

حجت‌الاسلام مرتضی وافی در ادامه به تشریح وضعیت نشر در حوزه مهدویت پرداخت و یادآور شد: هر چند در این زمینه اقداماتی انجام شده‌ است اما در حوزه آثار مکتوب باید بیش از آنچه تاکنون انجام شده است کار شود.

وی در ادامه شکل‌گیری ستاد توسعه فعالیت‌های مهدوی را اقدام مفید و مؤثری دانست و ابراز داشت: امیدواریم این حرکت بتواند موجب یکدستی و انسجام فعالیت‌های مهدوی شود و منجر به پیوند زدن حرکت‌های مهدوی با یکدیگر شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تاکید کرد: با عزم راسخ مسئولان، متولیان و... مسجد مقدس جمکران در چند سال آینده می‌تواند جایگاه خود را به عنوان جایگاه محوری انسجام حرکت‌های مهدوی در کشور پیدا کند.

گفتنی است نمایشگاه ملی کتاب جمکران در 30 غرفه با حضور برخی از ناشران حوزه مهدویت دایر شده است و در صحن مقام مسجد مقدس جمکران آماده پذیرایی از زائران این مکان مقدس است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول