اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 480 ناشر کشوری

پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در سنندج برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برپایی پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور 480 ناشر کشوری در سنندج خبر داد.

پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در سنندج برپا می‌شود

قباد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری استانداری، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت یک هفته از 17 تا 23 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه آخرین تازه‌های نشر کشور با تخفیف 40 تا 50 درصد، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب روزهای فرهنگ برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: همچنین در برپایی این نمایشگاه از هفت نفر از ناشران فعال اقلیم کردستان عراق به سرپرستی شاکر ابوبکر عزیر مدیرکل چاپ و انتشارات وزارت روشنبیری و لاوان کردستان عراق برای حضور در نشست تخصصی واکاوی وضعیت نشر زبان و ادبیات کُردی دعوت شده است.

میمنت‌آبادی در ادامه ابراز امیدواری کرد با هماهنگی کمیته مراودات فرهنگی استانداری و پیرو تفاهم‌نامه استانداران غرب کشور با اقلیم کردستان عراق در کرمانشاه، زمینه حضور این مهمانان فراهم شود.

وی از اهدای کارت خرید الکترونیک کتاب به تعداد 250 نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان در این نمایشگاه خبر داد.

آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه کتاب استانی کردستان 17 تیرماه جاری با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه‌های فرهنگی ایران در محل نمایشگاه‌های دائمی استان در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول