اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان:

2 فروند شناور غیر مجاز از دست‎اندازی به حریم دریا بازماندند

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: دو فروند شناور غیر مجاز که در حال صید غیر مجاز بودند از دست‌اندازی به حریم دریا و انفال عمومی بازماندند.

2 فروند شناور غیر مجاز از دست‎اندازی به حریم دریا بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شیلات گلستان، ابراهیم کیخا اظهار داشت: ماموران گشت و حفاظت از منابع آبی که مشغول گشت‌زنی بودند دو فروند شناور غیرمجاز را در حال صید غیرمجاز شناسایی کردند.

به گفته وی صیادان با مشاهده ماموران گشت اقدام به تمرد و درگیری کرده و با پرتاب سنگ و چوب مانع نزدیک شدن ماموران به شناورهای خود شدند و با وجود اخطارها و تذکرهای داده شده همچنان به درگیری ادامه دادند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان خاطر نشان کرد: در نتیجه این درگیری‌ها یکی از شناورهای غیرمجاز منطقه را ترک کرده و سرنشینان شناور دوم توسط ماموران حفاظت منابع به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کیخا گفت: در این عملیات یک فروند قایق موتوری 150 قوه اسب از نوع مرکوری، یک دستگاه GPS و 40 لیتر بنزین، 15 رشته دام فلسدار و چهار کیلوگرم ماهی فلسدار کفال کشف شد.

وی ادامه داد: راننده قایق موتوری غیرمجاز فوق فاقد گواهینامه بوده و قایق مذکور فاقد ثبت شناور دریانوردی است.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان یادآور شد: ماموران گشت دریایی حراست دریا به صورت شبانه‎روزی از منابع عمومی در دریای خزر محافظت می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دست‎اندازی به منابع دریایی با متخلفان برخورد می‎کنند. 

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول