اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات جام حذفی باید برگزار شود

ابراهیم زاده: دریافت حق‌ پخش ‌مطالبه قانونی فدراسیون فوتبال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: یکی از اهداف ما در این فصل از مسابقات حضور تیمی مقتدر و منسجم در مسابقات است، البته در این رهگذر استراتژی باشگاه نفت حضور منسجم و همراه با موفقیت در لیگ است.

ابراهیم زاده: دریافت حق‌ پخش ‌مطالبه قانونی فدراسیون فوتبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور ابراهیم‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس کرمان و نفت تهران اظهار داشت: نفت تهران سال گذشته روزهای خوبی را در لیگ برتر فوتبال کشور و در این فصل از مسابقات تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

وی افزود: یکی از اهداف ما در این فصل از مسابقات حضور تیمی مقتدر و منسجم در مسابقات است، البته در این رهگذر استراتژی باشگاه نفت حضور منسجم و همراه با موفقیت در لیگ است.

ابراهیم‌ز‌اده تصریح کرد: باشگاه نفت بازیکنان جوان و با آتیه‌ای دارد و در حال حاضر چهار نفر از بازیکنان ما در عضویت تیم ملی زیر 21 ساله‌های کشور قرار دارند.

وی در خصوص تیم مس کرمان گفت: مس کرمان تیمی منسجم و کامل‌تر از همیشه است، این تیم در خطوط مختلف بازیکنان جوان و با تجربه‌ای را در اختیار دارد و به نظر من مس تیمی منسجم، محکم و با انگیزه‌ای است و می‌تواند حتی در بین مدعیان بالای جدول قرار گیرد.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات جام حذفی می‌تواند بستری باشد برای رشد و معرفی نخبگان فوتبال کشور و به نظر من این مسابقات باید برگزار شود و ما نباید با حذف این مسابقات شانس حضور را از برخی تیم‌ها بگیریم.

سرمربی نفت تهران درادامه در خصوص عدم پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و مشکلات موجود بین صدا وسیما و فدراسیون فوتبال گفت: این مسئله حق طبیعی فوتبال و باشگاه‌ها است که به میزان حق و سهم خود در پخش بازی‌ها مشارکت داشته باشند و مردم ما حق دارند مسابقات فوتبال را ببینند.

وی تاکید کرد: همه مسابقات فوتبال را در کشور ما جمعیتی بین 25 تا 30 میلیون نفر می‌ببینند و تلویزیون از طریق تبلیغات سود زیادی را کسب می‌کند بنابراین این حق فوتبال است که سهم خود را از حق پخش مسابقات دریافت کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول