اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 200 درصدی بررسی مشاغل زیان‌آور در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از رشد 200 درصدی عملکرد کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رشد 200 درصدی بررسی مشاغل زیان‌آور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود شیوندی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور این استان، اظهار داشت: عملکرد دبیرخانه کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور در بررسی درخواست‌های متقاضیان در سه ماهه نخست سال 91 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد 200 درصدی است.

وی افزود: در راستای تایید مشاغل سخت و زیان‌آور متقاضیان در سه ماهه نخست سال جاری 115 درصد افزایش داشته است.

شیوندی خاطرنشان کرد: این امر از دیگر عوامل کاهش زمان بررسی و رسیدگی به مشاغل سخت و زیان‌آور در این استان است که عمدتاً مربوط به کارگرانی است که در معادن مشغول و یا ماهیت کار آنها به گونه‌ای است که با صدای بیش از حد مجاز در محیط کار خود در تماس هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت شناسایی مشاغل سخت در این استان تاکید و تصریح کرد: برای تعیین سخت و زیان‌آور بودن فعالیت‌ها، استانداردهایی از سوی کمیته بهداشت حرفه‌ای کشور تعیین شده است که بر اساس آن این کمیته با بررسی، شغل‌هایی که عوامل زیان‌آور آنها بیش از حد مجاز است را شناسایی می‌کند و در سطح کارگاه‌ها اعمال می‎شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و ایجاد اشتغال پایدار، متذکر شد: آشنا کردن افراد بیکار و جویای کار در راستای چگونگی پرورش ایده‌های کسب و کار از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی است.

شیوندی با تأکید بر ضرورت و اهمیت برگزاری دوره‌های کارآفرینی، گفت: فرایند کارآفرینی فراتر از شغل و حرفه بلکه یک شیوه زندگی تعبیر می‌شود، به ‌طوری که خلاقیت و نوآوری، عشق به کار و تلاش مستمر، پویایی، مخاطره‌پذیری، آینده‌نگری، ارزش‌آفرینی، آرمان‌گرایی، فرصت‌گرایی، نیاز به پیشرفت، مثبت‌اندیشی، زیربنا و اساس زندگی کارآفرینانه است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول