اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع)

هنرمند قمی رتبه برتر نمایشنامه‌نویسی را کسب کرد

خبرگزاری فارس: محمدرضا شاهمردی به عنوان یکی از هنرمندان قمی رتبه برتر بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) را کسب کرد.

هنرمند قمی رتبه برتر نمایشنامه‌نویسی را کسب کرد

محمدرضا شاهمردی مدیر مؤسسه تئاتر طراوت استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از کسب رتبه برتر در رشته نمایشنامه‌نویسی جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) خبر داد و اظهار کرد: بنده در اختتامیه این نمایشنامه‌نویسی جشنواره به عنوان جوان برتر جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در بخش هنر معرفی شدم.

وی با اشاره به روند ثبت‌نام در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) گفت: هر یک از هنرمندان مشخصات کاری خود را متناسب با تحصیلات و دوره‌های آموزشی گذرانده به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند که پس از بررسی آثار برتر انتخاب شدند.

جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) با هدف شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان برتـر با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزش‌های متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی برگزار می‌شود.

جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) تاکنون در دو دوره نخستین‌بار در سال 86 و دومین بار در سال 87 توسط سازمان ملی جوانان سابق برگزار شده است.

این جشنواره در سال 89 در قالبی جدید و با عنوان جشنواره ملی جوان ایرانی در دو سطح جشنواره‌های موضوعی و جشنواره جشنواره‌ها برگزار شد و در سال 91 نیز وزارت ورزش و جوانان با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه جوانان، جشنواره حضرت علی‌‌اکبر(ع) را با هدف بررسی دستاوردهای جوانان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی برگزار کرد. 

جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) از 15 بخش سرباز جوان، قرآن و جوان، طلبه جوان، فیلم جوان، جوان و فعالیت اجتماعی، جوان و ادبیات، مبتکر و مخترع جوان، کشاورز و روستایی جوان، جوان و کارآفرینی، جوان و رسانه، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و موسیقی، جوان ایرانی خارج کشور، جوان با توانایی‌های خاص و جوان و هنرهای تجسمی تشکیل شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول