اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

پیروزی برابر ملوان با حمایت هواداران آسان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار خانگی برابر ملوان بندر انزلی برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و معتقدم که برتری در این دیدار با حمایت هواداران امکانپذیر می‌شود.

پیروزی برابر ملوان با حمایت هواداران آسان می‌شود

سیدمجتبی مبینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه تلاش خود را برای کسب سه امتیاز دیدار خانگی برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مضاعف می‌کنیم اظهار کرد: کسب امتیاز از ملوانی‌ها دور از انتظار نیست.

وی که نخستین بازی رسمی خود با پیراهن صبای قم را در دیدار برگشت فصل گذشته برابر ملوان بندر انزلی انجام داد اظهار داشت: در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر شایستگی‌های صبای قم را بار دیگر به نمایش می‌گذاریم.

مدافع جوان و آینده‌دار تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه از آمادگی کامل جسمی و روحی برای حضور در بازی مقابل ملوان بندر انزلی به سر می‌برم عنوان داشت: در صورت موافقت و نیاز مربیان تیم در ترکیب صبا قرار می‌گیرم.

وی با اشاره به صدرنشینی تیم فوتبال صبای قم در جدول رقابت‌های لیگ‌ برتر اضافه کرد: صبا از تیم‌های دارای بازیکنان جوان و تراز بالای فوتبال کشور بوده و جایگاه فعلی این تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر شایسته فوتبال قم است.

مبینی‌پور با بیان اینکه در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان انگیزه بالای بازیکنان و تاکتیک‌های اتخاذ شده از سوی کادر فنی عامل پیروزی صبای قم بود تصریح کرد: در این بازی با لطف خداوند در دقایق پایانی دو گل ارزشمند زدیم و برابر ذوب آهن با قدرت به پیروزی رسیدیم.

وی عامل موفقیت صبای قم در هفته‌های گذشته را حاصل تمرینات منظم و با برنامه در برنامه‌های آماده‌سازی پیش از فصل دانست و اذعان داشت: بازی‌های بسیار خوبی در این دو بازی هفته آخر به نمایش گذاشتیم و به خوبی نشان دادیم که موفقیت صبا در لیگ یازدهم اتفاقی نبوده است.

مدافع تیم فوتبال صبای قم که از جمله بازیکنان بومی حاضر در ترکیب این تیم به شمار می‌رود، در ادامه با تاکید بر اینکه باید تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت بیشتر کنیم خاطر نشان کرد: جایگاه فعلی صبای قم در جدول حق این تیم است ولی باید از این سطح ارتقا پیدا کنیم و به امید خدا در هفته‌های آینده باز هم به جایگاه بهتری دست می‌یابد.

این بازیکن تماشاگران قمی را از بهترین و با اخلاق‌ترین تماشاگران کشور نامید و یادآور شد: موفقیت‌های صبای قم می‌تواند با حمایت هواداران این تیم محبوب ادامه یافته و صبا به درخشش خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته سوم از دور رفت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 22 روز دوشنبه نهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای شاگردان فرهاد پورغلامی در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول