اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 7 روز تمرین فشرده

دومین اردوی تدارکاتی صبای قم در ترکیه به پایان رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم به اردوی یک هفته‌ای خود در کشور ترکیه پایان داد، تا از دو روز آینده دور جدید تمرینات خود را از سر بگیرد.

دومین اردوی تدارکاتی صبای قم در ترکیه به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم یکی از 18 تیم لیگ دوازدهم فوتبال کشور است که با توجه به زمان اندک باقی‌ مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی این تیم اردوی یک هفته‌ای خود را در کشور ترکیه برگزار کرد.

در این اردوی تدارکاتی که در مجموعه ورزشی گرین پارک در نزیکی شهر ازمیر کشور ترکیه برگزار شد و یک هفته به طول انجامید، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی و ناصر بختیاری‌زاده، سیدمجتبی حسینی و رضا محتشم به عنوان مربیان تیم به برنامه‌های آماده‌سازی خود پرداختند.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای این تیم در کشور ترکیه ادامه برنامه‌های آمادگی جسمانی و بدنی بازیکنان بود که با انجام برنامه‌های فشرده بدن‌سازی صورت پذیرفت.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در کشور ترکیه، دو بازی تدارکاتی نیز برگزار کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه نیز محک بخورند و به خوبی آماده فصل جدید لیگ برتر شوند.

صبای قم در دو مسابقه دوستانه خود در اردوی تدارکاتی کشور ترکیه ابتدا برابر تیم فوتبال الازیگ اسپور از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال این کشور به میدان رفت و در مقابل این تیم در دیداری که بازیکنانش به لحاظ بدنی در شرایط خوبی بودند، با نتیجه پرگل پنج بر صفر صاحب برتری شد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل 2013- 2012 در دیدار بعد نیز حریف خود که تیمی از کشور غنا بود و در ترکیه اردو زده بود را نیز با شکست مواجه کرد.

در مسابقه دوم که در روز قبل از پایان اردوی آماده‌سازی صبای قم در ترکیه در مقابل تیم فوتبال ایسفا اسپور برگزار شد، شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه بازی بهتر و حتی سرحال‌تر از دیدار قبلی توانستند با نتیجه پرگل هفت بر صفر حریف خود را شکست دهند.

نکته جالب در این دو مسابقه تدارکاتی این بود که با صلاحدید یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم، تمام بازیکنان رده سنی امید و بازیکنان جدید که به تازگی در اردوی این تیم قرار دارند، در ترکیب قرار گرفتند و البته صبا در این دو مسابقه با درخشش بازیکنان جوان فصل گذشته و همچنین مهره‌های جدید خود از جمله مجید هوتن، میلاد سلیمان فلاح، اکبر صادقی و بهمن طهماسبی حریفان را مغلوب کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول