اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم آمادگی خود را برابر نماینده ترکیه نشان داد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما در دومین دیدار تدارکاتی در اردوی آماده‌سازی ترکیه توانمندی و آمادگی خود را نشان دادند.

صبای قم آمادگی خود را برابر نماینده ترکیه نشان داد

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بعد از دو مرحله اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در اردبیل و ترکیه، اکنون این تیم از هر نظر برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آماده است.

وی ادامه داد: تیم ما بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و با توجه به تمریناتی که از روز هجدهم خرداد ماه آغاز شده است و دو مرحله اردوی آماده‌سازی که هر اردو را به مدت یک هفته برگزار کرده، با بهترین شرایط در لیگ برتر به میدان می‌رود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: تیم صبای قم در مدت زمان حضور در کشور ترکیه، اردوی آماده‌سازی خود را در منطقه گرین پارک در 40 کیلومتری شهر ازمیر و در فاصله 140 کیلومتری شهر استانبول برپا کرد.

وی یادآور شد: در این اردو که از روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه در ترکیه آغاز شد و سه‌شنبه شب نیز به پایان رسید، در دو مسابقه تدارکاتی مقابل تیم‌هایی از فوتبال ترکیه صف‌آرایی کرد و هر دو بازی را با نتیجه‌ای پر گل به سود خود به پایان برد.

نجاتی بیان داشت: بازیکنان صبای قم زیر نظر یحیی گل‌محمدی تمرینات آماده‌سازی خود در ترکیه را در منطقه‌ای خوش آب و هوا نزدیک جنگل و کوهستان برگزار کرده و هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردند تا شرایط مناسب برای حضور موفق در لیگ جدید را به دست بیاورند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما در نخستین بازی تدارکاتی خود در ترکیه برابر تیمی از مسابقات لیگ برتر ترکیه یعنی الازیگ اسپور به میدان رفت و توانست با ارائه نمایشی کاملا دلپذیر و حساب شده با نتیجه پنج بر صفر حریف خود را شکست دهد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: دومین بازی تدارکاتی ما در این اردوی آماده‌سازی، برابر تیم فوتبال ایسفا اسپور برگزار شد و صبا توانست این بازی را نیز با حساب هفت بر صفر به سود خود به پایان برساند.

وی یادآور شد: صبای قم در این دیدار در هر نیمه با ترکیبی کاملا متفاوت به میدان رفت و با نظر یحیی گل‌محمدی ابتدا در نیمه نخست بازی نفرات با تجربه تیم به میدان رفتند و در نیمه دوم نیز بازیکنان جوان و آینده‌دار صبا مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نجاتی با اشاره به پایان اردوی آماده‌سازی صبای قم در کشور ترکیه عنوان کرد: این اردو بعد از هشت روز امروز در حالی به پایان می‌رسد که تیم صبای قم ظهر چهارشنبه ترکیه را ترک کرده و به کشورمان باز می‌گردد تا آماده دیدار با پیکان تهران شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول