اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضائیان در گفت‌وگو با فارس:

صبای قم در آمادگی کامل با ذوب آهن رقابت می‌کند

خبرگزاری فارس:‌ هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا صبای قم به سه امتیاز مسابقه حساس مقابل ذوب آهن اصفهان دست یابد.

صبای قم در آمادگی کامل با ذوب آهن رقابت می‌کند

رامین رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی پیش از فصل، هفته اول نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و اکنون نیز با تیمی آماده و قوی به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان می‌رویم.

وی تصریح کرد: تیم بسیار آماده و با انگیزه‌ای داریم، زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و هماهنگی مورد نظر کادر فنی را نیز به دست آورده‌ایم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با تأکید بر اینکه تیم خوب و آماده‌ای برای ادامه مسابقات لیگ برتر داریم ادامه داد: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ دوازدهم دست یابد.

وی بیان کرد: در هفته گذشته و در مصاف با پیکان در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با تیمی آماده مقابل حریف به میدان رفتیم و عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم که ما را به ادامه لیگ امیدوارتر کند.

رضائیان با اشاره به تلاش برای حفظ موفقیت خط دفاع صبای قم تصریح کرد: در بازی گذشته توانمندی تیم ما به خوبی نمایان شد و در دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باز هم توانمندی خط دفاع خود را تقویت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف صبا کسب یکی از رتبه‌های نخست تا سوم لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است عنوان کرد: صبای قم مدیران پرتلاشی دارد و تمام آنها انتظار دارند تا این تیم را در مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر در حد یک تیم مدعی ببینند.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیر خوب کادر فنی تیم، بلافاصله بعد از دیدار با پیکان تا مسابقه هفته دوم برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم این تمرینات زمینه پیروزی صبای قم را در این دیدار ایجاد کند.

هافبک تیم فوتبال صبای قم درباره دیدار با تیم مدعی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: نه تنها این مسابقه بلکه تمام بازی‌های لیگ برتر دارای اهمیت و حساسیت‌ هستند اما این دیدار در خانه حریف برگزار می‌شود ولی باید از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: کادر فنی قطعا به حساسیت‌های این مسابقه فکر کرده‌اند و برای کسب موفقیت تیم در این دیدار مهم تدابیر خاصی می‌اندیشند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول