اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر چهاردهم

ترکیب کادر فنی تیم فوتسال صبای قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: اعضای کادر فنی تیم فوتسال صبای قم برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص شدند.

ترکیب کادر فنی تیم فوتسال صبای قم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز دوازدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و 16 تیم لیگ برتری برای فتح جام چهاردهم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

در بین تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که تعداد آنها نسبت به دوره‌های گذشته دو تیم افزایش یافته است، نماینده فوتسال استان قم بعد از سال‌ها که با نام‌های سهیل، فراز، ارم کیش، تربیت بدنی و کیش ایر قم در لیگ برتر شرکت می‌کرد، برای دومین فصل متوالی با نام صبای قم به مصاف حریفان می‌رود.

بر این اساس در لیست اعضای کادر فنی و اجرایی تیم فوتسال صبای قم در فصل 1391 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، امیر شمسایی سرمربی سابق تیم‌های فوتسال ارم کیش قم، پوشینه بافت قزوین، میثاق تهران و فولاد ماهان اصفهان به عنوان سرمربی صبای قم در این فصل فعالیت می‌کند.

این در حالی است که شمسایی بعد از توافق نهایی با مسئولان باشگاه صبای قم برای قبول هدایت تیم فوتسال این باشگاه، محسن حسن‌زاده بازیکن با سابقه و قدیمی فوتسال استان قم را به عنوان مربی و کاپیتان تیم خود در لیگ چهاردهم معرفی کرد.

این در حالی است که ناصر شریفی به عنوان مدیر و سرپرست تیم فوتسال صبای قم، دکتر قدرت‌الله باقری به عنوان مربی بدنساز و ‌هادی بهرامی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها تیم فوتسال صبای قم را در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همراهی می‌کنند.

در حالی که جدایی بازیکنانی نظیر سیدوحید غیاثی، علی ابراهیم‌بیگی و سعید تقی‌زاده از تیم فوتسال صبای قم قطعی شده است، نفراتی همچون حسین صبوری، محمدحسین کوهستانی، علیرضا وفایی، ‌هاشم فرج‌زاده، محسن بخشی، محمد کرمانی و محمد دهقان به عنوان دروازه‌بان بازیکنان تیم فوتسال صبای قم در لیگ چهاردهم هستند و بازیکنانی همچون مهدی و محسن حسن‌زاده نیز از این فصل بار دیگر در صبا بازی خواهند کرد.

تیم فوتسال صبای قم در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز دوازدهم مرداد ماه در دیداری خارج از خانه، مقابل تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان به میدان خواهد رفت.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان از هفته نخست لیگ جدید فوتسال کشور از ساعت 21 و 30 دقیقه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

بهترین عناوین نماینده‌های فوتسال استان قم در فصول گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، کسب دو عنوان نایب قهرمانی تیم فوتسال ارم کیش قم در دوره‌های ششم و دهم این رقابت‌ها به شمار می‌رود که با مربیگری حسین شمس و سیدمهدی ابطحی به دست آمده است.

در دوره سیزدهم این مسابقات که سال گذشته به انجام رسید تیم فوتسال صبا نماینده قم بود که در نهایت با کسب رتبه ششم جدول رده‌بندی در بین 14 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول