اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین بازی تدارکاتی در اردوی ترکیه

صبای قم به مصاف الازیک اسپورت ترکیه می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آماده‌سازی ترکیه برابر تیم الازیک اسپورت این کشور صف‌آرایی می‌کند.

صبای قم به مصاف الازیک اسپورت ترکیه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم از چهارشنبه گذشته اردوی آماده‌سازی خود را در ترکیه برپا کرده است و امشب در مصاف تدارکاتی برابر تیم بدون الازیک اسپورت ترکیه قرار می‌گیرد.

بعد از تمرینات متنوعی که در دو نوبت صبح و عصر توسط سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم برای بازیکنان این تیم به منظور کسب آمادگی مناسب در نظر گرفته شد، یحیی گل‌محمدی در نخستین بازی تدارکاتی صبا در اردوی ترکیه در مقابل تیم الازیک اسپورت شاگردانش را محک خواهد زد.

این دیدار در حالی امشب برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، یکی از چند تیم‌ حاضر در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور است که تمرینات خود را در ترکیه آغاز کرده است و در شرایط فعلی به حضور موفق و آماده در فصل جدید لیگ برتر فکر می‌کند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و الازیک اسپورت از جمله تیم‌های حاضر در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های ایران و ترکیه یعنی لیگ برتر دو کشور هستند که در مصافی تدارکاتی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان گل‌محمدی در راه به دست آوردن بهترین شرایط برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس پیش از سفر به ترکیه در دیداری تدارکاتی در زمین مجموعه ورزشی درفشی تهران جایی که محل تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس بود، در جدالی دوستانه‌ و تدارکاتی برابر حریف به برتری دو بر صفر دست یافته و با روحیه‌ای دو چندان راهی اردوی ترکیه شدند.

تیم فوتبال صبای قم تا چهارشنبه هفته آینده تمرینات خود را در منطقه‌ای نزدیک به شهر استانبول ترکیه ادامه می‌دهد و بعد از بازگشت به کشورمان آماده نخستین مسابقه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد شد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته نخست از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید از ساعت 20 و 45 دقیقه روز پنجشنبه بیست و نهم تیرماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال پیکان تهران و شاگردان عبدالله ویسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول