اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان خبر داد

برگزاری مسابقه استانی سفره آسمانی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مسابقه استانی سفره آسمانی در همدان خبر داد.

برگزاری مسابقه استانی سفره آسمانی در همدان

حجت‌الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نخستین مسابقه کتابخوانی "سفره آسمانی" در استان همدان برگزار می‌شود.

به گفته وی، مسابقه کتابخوانی سفره آسمانی در سطح استان در راستای ترویج علوم و معارف قرآن کریم و با بهره‌مندی از عواید موقوفات و در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش به ویژه نیات فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به انتشار کتاب سفره آسمانی توسط اوقاف و امور خیریه، عنوان کرد: این کتاب مشتمل بر 40 نکته قرآن کریم است.

وی از توزیع کتاب سفره آسمانی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان همدان خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از این اماکن کتاب مسابقه را دریافت کنند.

به گفته احمدوند کتاب سفره آسمانی منتخبی از کتاب ارزشمند "دقایقی با قرآن" اثر حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی است که 40 موضوع مهم قرآنی را مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه تیراژ این کتاب 5 هزار نسخه است، تصریح کرد: 40 سئوال چهار گزینه‌ای از دل این کتاب طراحی شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه شرکت در مسابقه سفره آسمانی برای علاقمندان بالای 12 سال آزاد است، مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه قرعه‌کشی مسابقه سفره آسمانی پنجم آبان ‌ماه مصادف با عید سعید قربان است، 114 کمک‌ هزینه حج عمره، 114 نفر عتبات عالیات، 114 نفر مشهد مقدس، 114 قلم گویای قرآنی و هزاران قلم جوایز ارزنده دیگر را هدایای ویژه این مسابقه اعلام کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول