اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

100 دفتر پیشخوان خدمات آبفا را به مشترکین ارائه می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون درآمد خدمات مشترکین آبفای همدان گفت: با آغاز طرح ارائه خدمات آبفا از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 100 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

100 دفتر پیشخوان خدمات آبفا را به مشترکین ارائه می‌کند

سعید عبدالله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز ارائه خدمات امور مشترکین از طریق دفاتر خدمات مشترکین خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه چهار خدمت آبفا شامل تسویه حساب، تغییر نام، صدور قبوض المثنی و فروش انشعاب باید در کل استان از طریق دفاتر خدمات مشترکین انجام شود.

وی از استقبال شهروندان در نخستین روزهای اجرای این طرح خبر داد و گفت: در ابتدای کار ممکن است اشکالی باشد که این‌ها را با آموزش‌هایی که روزانه برگزار می‌شود دنبال می‌کنیم تا حل شود و این خدمات را تمام مردم دریافت کنند.

معاون درآمد خدمات مشترکین آب و فاضلاب همدان ابراز داشت: در مجموع 100 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان آمادگی ارائه این چهار خدمت را به مردم دارند.

وی با بیان اینکه بیشتر مراجعات مردم برای تغییر نام و تسویه حساب بوده است، افزود: همچنان مراجعه حضوری شهروندان ادامه دارد و ما آنها را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانند به این طریق آشنا شوند و در این راستا ارتباط خود را با شهروندان قطع نکردیم.

عبدالله‌زاده از کاهش سرویس‌های واحد 122 خبر داد و گفت: به طور تدریجی همه کسانی که با این شماره تماس می‌گیرند را راهنمایی می‌کنیم تا از طریق دفاتر خدمات مشترکین خدمات خود را دریافت کنند و امیدواریم که در 10 تا 15 روز آینده همه خدمات از طریق دفاتر خدمات مشترکین صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمام کسانی که مجوز دفاتر پیشخوان دولت گرفته باشند، می‌توانند در این امر ورود کنند، افزود: برای دفاتر پیشخوان آمادگی آموزش داریم و حتی این آموزش را می‌توانیم در محل کارشان ارائه کرده و با آنها همکاری کنیم.

معاون درآمد خدمات مشترکین آب و فاضلاب استان همدان در پایان یکی از مزایای این کار را صرفه‌جویی در وقت عنوان کرد و گفت: کنترل فرایند گردش کار، استفاده از سیستم‌های الکترونیکی، حذف کاغذ و عدم تشکیل پرونده فیزیکی برای مشترکین و دریافت به موقع خدمات از دیگر مزایای این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول