اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان مس کرمان:

بی‌غیرت نیستیم، بدشانسیم / اتفاقات بازی برابر نفت را محکوم می‌کنم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان گفت: مس در دو دیدار اخیرش با بدشانسی روبه‌رو شده و در صورتی که موقعیت‌های گلزنی این تیم را بازیکنان وارد دروازه حریفان می‌کردند، اکنون شرایط برای این تیم به گونه دیگری رقم خورده بود.

بی‌غیرت نیستیم، بدشانسیم / اتفاقات بازی برابر نفت را محکوم می‌کنم

آرمان شهدادنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صنعت مس کرمان در دو هفته آغازین لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان ما در دیدار برابر سپاهان و نفت بیش از 10 موقعیت گلزنی را از دست داده‌اند و اگر این فرصت‌ها از دست نرفته بود، اکنون شرایط به نحو دیگری رقم می‌خورد.

وی با اشاره به صحبت‌های منصور ابراهیم‌زاده سرمربی نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس گفت: ابراهیم‌زاده یکی از برجسته‌ترین مربیان فوتبال کشور مس را جزو بهترین‌های نقل و انتقالات فوتبال لیگ معرفی می‌کند و خطوط سه‌گانه این تیم را پر از بازیکنان برجسته می‌داند.

وی بیان داشت: اما برخی هم‌استانی‌های ما به جای حمایت از این تیم و فرصت دادن به مجموعه که حاصل آن در نهایت موفقیت و سربلندی همه استان است، گوی سبقت و کارشناسی را از مربیانی چون ابراهیم‌زاده ربوده‌اند و با کارشناس خواندن خود مرتبا با حاشیه‌سازی و سر دادن شعارهای مختلف از هم‌اکنون به فکر زمین زدن این تیم هستند.

دروازه‌بان شماره یک مس کرمان در ادامه به دفاع از سرمربی تیمش پرداخت و گفت: نمی‌دانم عیب و ایراد قاسم‌پور چیست که برخی از حالا و هفته دوم این مربی را ضعیف قلمداد می‌کنند، مگر قاسم‌پور در هشت هفته پایانی لیگ یازدهم این تیم را از رده 15جدول تا جایگاه نهمی لیگ بالا نکشاند، این قاسم‌پور همان مربی فصل گذشته است.

شهدادنژاد خاطرنشان کرد: مطمئن هستم بدشانسی‌های مس به زودی خاتمه می‌یابد و با توکل به خداوند و توان بالای همه بچه‌های تیم ناکامی‌های مس با کسب امتیاز از دیدار برابر تراکتورسازی به اتمام می‌رسند.

وی با اشاره به شعارهای هواداران مس در دیدار برابر نفت اذعان داشت: به عنوان یکی از 11 بازیکن مس باید این اتفاقات را شدیدا محکوم کنم، تمام نفرات مس با تعصب و غیرت برای تیم در دو دیدار گذشته کار کرده‌اند و توان خود را برای موفقیت تیم گذاشتند، اما عده‌ای که نام لیدر را روی خود گذاشته‌اند به راحتی تمام ما را بی‌غیرت می‌خوانند.

شهدادنژاد گفت: این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود، زیرا یک هوادار دلسوز و عاشق مس از هفته دوم لیگ برای تیمش تعیین تکلیف نمی‌کند، تماشاگر واقعی فوتبال نسبت به همه مسائل فوتبال درک بالایی دارد و هرگز از هفته دوم مسابقات شرایط را برای بازیکن و کادر فنی اینگونه فراهم نمی‌کند.

دروازه‌بان مس تصریح کرد: با توجه به بضاعت و توان بازیکنان تیم، می‌توانیم در تبریز برابر تراکتور موفق ظاهر شویم، البته امتیاز گرفتن در تبریز دور از دسترس نیست و ما می‌توانیم با دقت بیشتر در زدن ضربات آخر از این دیدار دست پر به خانه برگردیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول